Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lunastan huomenna synttärilahjani ja menen leffaan. Ensi-iltaan tulee taatusti huippulaadukas actionleffa G.I. Joe - Retaliation, jota tähdittävät mm. kaikki kolme aviomiestäni eli Bruce, Dwayne ja Channing.
Herrantähden! Tollanen menny ihan ohi. Kiilas heti katsottavien listan kärkeen.

Mitähän mä tekisin?
Jos kirjottasit mulle pari lyhyttä raporttia? Palkkio on huomattava.

Jos kirjottasit mulle pari lyhyttä raporttia? Palkkio on huomattava.

Mun kirjallisilla ansioilla saat saranrosentin vakuuden että ne ovat lyhyitä. Nimim. päättötyö kansilehdet ym. liitteet mukaan laskettuna 14sivua.

e.mullon niin kova näläkä etten osu edes näppäimistölle. Sormilla siis.

Tässä alkais olla menohaluja jopa baarin puolelle, mutta eiköhän tässä kerkeä hyytyä vielä. Tai sitten aino-jäätelö ja karkkia kuulostas tosi hyvältä suunnitelmalta! <3 Sitten voiskin palata todellisuuteen ja miettiä mitä oikeesti tekis loppuviikosta...

Mistä sä Jeba oikeen löydät noita vongattavia. Kerro välittömästi mullekki.

Sitten voiskin palata todellisuuteen ja miettiä mitä oikeesti tekis loppuelämällä...

Täs iäs rupee olemaan mietiskelyt vähä vakavampia.

Naiset yleensä vonkaa mua baarissa.

Kyllon varaa! Jos mua naiset vonkais baaris niin mun baarissakäyntien määrällä olisin jo kolmenkymmenen kans naimisis. Tai sitte käyn vääris baareis. Käytkö sä vilkkuvalo vai pystäreis?

Herrantähden! Tollanen menny ihan ohi. Kiilas heti katsottavien listan kärkeen.

Ois menny mullaki ohi mut kaveri linkitti faceen mulle kuvan noista ja valaisi asiasta. Kivaa. Tänään salille ja huomennakin ehkä ja lauantaina vähä vaihtoehtojumppaa ku lupasin mennä ohjattuun kuntopiirirääkkiin. Ja sunnuntaina salille ja maanantainakin :D

Elämä helpottuisi huomattavasti, jos pystyisi käyttämään liettä ja uunia samanaikaisesti. Kuolen nälkään. En voi heittää kalaa uuniin, koska perunat kiehuvat vielä. :(

Kyllon varaa! Jos mua naiset vonkais baaris niin mun baarissakäyntien määrällä olisin jo kolmenkymmenen kans naimisis. Tai sitte käyn vääris baareis. Käytkö sä vilkkuvalo vai pystäreis?
En minä tiiä, musiikki siellä kovaa soi ja valot vilikkuu, istun vaan orpona ja naiset repii väkisin lattialle. No can do.

Mun kirjallisilla ansioilla saat saranrosentin vakuuden että ne ovat lyhyitä. Nimim. päättötyö kansilehdet ym. liitteet mukaan laskettuna 14sivua.
Nää on tosiaan lyhyitä. Suunnilleen 2 x 10 sanalla kun selittää parista vierailusta, jotka käsitteli materiaalien testausta. Mutta kun ei vaan kiinnosta!
Mistä aiheesta kirjotit päättötyös?

Pääsiäistipuille munaa, höhöhöhhööö. Lauantaina taas epätoivosia vonkauksia vol. 3
Harmi kun oon lauantaina kiinni, oisin lähteny sun kanssas. Oon aika taitava wing(wo)man. Ihan kovinkaan usein ei ole metsällä olleet kaverit jääneet ilman seuraa, kun mä oon ollu mukana.

Ois menny mullaki ohi mut kaveri linkitti faceen mulle kuvan noista ja valaisi asiasta.
Naamattu – kaikkien leffoista epätietoisten sankari.

Huolestuttavaa! Ehkä et vaan osaa? Ootko kenties maannu väkisin?

Kyllä tää makaamisinto on tullu ihan sisältäpäin ku ei muuhu kykene. Nyt on taidoissa jotain häikkää. Kolmannen saikkupäivän iloksi katoin Walking deadin ekan tuotantokauden ja kävin lekurissa todentamassa sairauteni. Prismassa käväisin mutta ihmispaljous sai meikäläisen häviämään aika opeasti pienempään lähikauppaan, missä jonotkin oli ihan normipituset. Huomenna vois ihan käydä kävelyllä.

Mikäs sun hellassa on vikana?

En minä tiedä. Jos laitan hellan päälle samaan aikaan kun liesi on päällä niin poksahtaa sulake. :(

Pikainen gallup Laylan uudesta avatarista, onko eteenpäin menty vai ei? Mitä raati sanoo?
Eteenpäin, mut mulla onkin joku fiksaatio vähän erikoisemmista hiusväreistä. Tämmönen on parhautta:

tumblr_ly4j1971px1qj0o1eo1_500.jpg

:kuola:

Back
Ylös Bottom