Mites ne lumet tota pyöräilyä estää? Hyvin on fillari kulkenu koko talven kouluun ja takas sekä salille ja takas.
Ja katoin sitä pullukka sarjaa hetken ja sitten lähdin äkkiä pois. Ei voi olla hyvä laihdutusohjelma, jos siinä ei ole Bull Mentulaa! Sitten se nainen tyrkytti niille jotain konjakkia...
Minusta pyöräily talvella on raskasta, vaivalloista ja hankalaa. Olen koko elämäni kävellyt talvisin joka paikkaan, pidän siitä enemmän kuin talvella pyöräilystä Toki välillä tulee laiskuuttaan ajeltua autolla, lähinnä kauppaan ja pidemmät matkat. Minun onneni on kuitenkin se, että kotini ja keskustan välissä on vain järvi. Talvella se on jäässä. Eli ei minulta jään yli mennessä mene kuin maksimissaan kymmenisen minuuttia, niin olen kaupungilla.
Olen luultavasti tulossa kipeäksi. En pidä yhtään siitä, kun tuntee että ei ole kunnossa. Tällä hetkellä sattuu keuhkoihin ja on muutenkin oudon olon aavistus. Lähipiirissä on tällä hetkellä kuumetta ja norovirusta, toivottavasti en saa itseeni kumpaakaan. En ole kuitenkaan pitkään aikaan ollut kipeänä, joten kai se kuuluu asiaan että minäkin jonkun taudin saan.
Onko kouluissa nykyään sellainen aine kuin Luetun ymmärtäminen. Jengi aina kyselee noissa ketjuissa et paljon sul on ollut se koulussa. Viimeksi esim. Spelimies Netflix- ketjussa. Ite kun kävin koulua niin moista ainetta ei ollut. Silloin oli tosin vielä Neuvostoliittokin olemassa ja maailma toki muuttuu. Tämmöstä ihmettelen näin aamutuimaan.
Onko kouluissa nykyään sellainen aine kuin Luetun ymmärtäminen. Jengi aina kyselee noissa ketjuissa et paljon sul on ollut se koulussa. Viimeksi esim. Spelimies Netflix- ketjussa. Ite kun kävin koulua niin moista ainetta ei ollut. Silloin oli tosin vielä Neuvostoliittokin olemassa ja maailma toki muuttuu. Tämmöstä ihmettelen näin aamutuimaan.
Oikein hyvää ja aurinkoista torstaita teille kaikki muruset Kympin aikaa aattelin mavettaa pitkästä aikaa ja kattoo pikkuveljenki tekniikkaa kuntoo. Life is goooooood! :D
Voi vittu sentään. Työkoneen vasen(yli ykkös) näyttö ei ole lähtenyt vieläkään päälle. Sinänsä ihan kiva, että voi "luvan kanssa" surffailla työpäivän alussa hetken netissä, mutta nyt on mennyt jo tunti! Saatana, vois lähtee jo päälle. Ois töitä tehtävänä ihan riittävästi.
Voi vittu sentään. Työkoneen vasen(yli ykkös) näyttö ei ole lähtenyt vieläkään päälle. Sinänsä ihan kiva, että voi "luvan kanssa" surffailla työpäivän alussa hetken netissä, mutta nyt on mennyt jo tunti! Saatana, vois lähtee jo päälle. Ois töitä tehtävänä ihan riittävästi.