Mitäköhän analyysia petite vetäisi tuosta? :D
Mä luulen, että en ees halua tietää. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäköhän analyysia petite vetäisi tuosta? :D
En muista milloin viimeksi olisin ollut pidemmällä lomalla terveenä. Ehkä kesälomalla. Tää kevät on kyllä yhtä lomaa :D huhtikuun vika viikko talvilomaa, ja sitten taas helatorstaista starttaa 11pv loma, joka sisältää pakkisristeilyn ja Unkarin reissun.Ei siitä taida olla tarkkaa tietoa, mutta joskus muistan pakkikselta lukeneeni jotain liiasta kahvinjuonnista. Googlella löysin tällaisen: http://www.tekniikkatalous.fi/kemia/voiko+liika+kahvi+tappaa/a569272
Minä juon tuollaisia n.1,5dl automaattikahveja sen 5-6 päivässä ja se suurin ärsytys tulee siitä, että tuota tulee juotua koko ajan. Olen myös miettinyt, että saatan olla yliherkkä kofeiinille.
Koko päivän on ollut rönttä 10°C lämmintä ja aurinko paistanut pilvettömältä taivaalta, niin salilla ne keksivät, että pidetään palohälytys kesken minun punttitreenin. Juuri kun oli kunnon flow päällä, niin treeni kesken ja pihalle. Oli shortseissa ja t-paidassa vähän vilpoisaa, mutta koska olen suomalainen mies, niin minä menin nurtsille ottamaan aurinkoa palohälytyksen ajaksi.

Nuo paloharjoitukset ovat typeriä, vaikkakin ihan tarpeellisia. Koulussa aina ärsytti, mikäli piti lähteä talvella pihalle seisoskelemaan. Varmasti kesken treenin häiritsisi enemmän.
Oho hups :DPaitsi jos ihan pienen hetken vaan pitäis silmiä kiinni...
Nyt on helppo hymyillä, LOMAEn muista milloin viimeksi olisin ollut pidemmällä lomalla terveenä. Ehkä kesälomalla. Tää kevät on kyllä yhtä lomaa :D huhtikuun vika viikko talvilomaa, ja sitten taas helatorstaista starttaa 11pv loma, joka sisältää pakkisristeilyn ja Unkarin reissun.
Ei, en tullut ilmoittamaan, että lähden viikonlopun viettoon, vaan että lähden talvilomalle!!! :D
JeeJee :dance:

Näyttää onneksi siltä, että ainakaan kahvinjuonnilla en saa itseäni hengiltä![]()
Olen huomannut, että töissä tulee juotua kahvia enemmän kuin kotona. Johtuu varmaan kahvitunneista ja kahviautomaateista. Kun olin töissä sanomalehden toimituksessa, siellä oli periaatteena se, että keittimessä on oltava aina tuoretta kahvia. Varsinaista kahtituntia ei ollut. Ei ollut yhtäkään työpöytää, jossa ei kahvikuppi olisi ollut. Itsekin ravasin muiden tapaan kahvinkeittimellä juttujen kirjoittamisen lomassa, ja jälkeenpäin kun miettii niin kyllä sitä kahvia tuli kitattua varmaan 5-8 kuppia työpäivän aikana. Tuo määrä on kuitenkin itselleni ihan liikaa, työpäivän jälkeen huomasi olevansa aina ihan yliaktiivinen. Se saattoi tosin johtua siitäkin, että päivän istuu työpöydän ja tietokoneen ääressä.
Alkaa jo vituttaa pikkuhiljaa kuntopyörällä ajo. Sulaisi nuo lumet jo, että pääsisi ulos pyöräilemään!
Ei pystyis kykenemään. Ennemmin vaikka kunnon täysjousto alle tai cc..