Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Addiktion poistamalla poistaa aina samalla yhden nautinnon elämästään. Ja kuinkas sitä sitten ketään kahville kutsuu tai menee itse?

Se ei tunnu enää nautinnolta, kun tuntuu että pitää juoda jo sen päänsäryn estämiseksi. Parempi voisi olla sellainen, että joisi kahvia vain silloin tällöin. Että kävisi kaverin kanssa kahvilla, mutta ei arkena joisi kahvia.

Sama juttu. On myös vaikea lopettaa, kun mitään kunnon syytä lopettamiselle ei meinaa löytyä. Ainoastaan tuo, että en halua niinkin pienen asian kun kahvin sanelevan tekemisiäni. Haluaisin voida olla ilman huonoa oloa ja päänsärkyä, vaikka sitä kahvia ei olisikaan jostain syystä saatavilla. Mutta toisaalta, en näe kahvinjuonnissa mitään kovin pahaakaan. Esimerkiksi tupakoinnin negatiiviset vaikutukset ovat hyvin konkreettisia, joka on syy siihen etten voisi koskaan polttaa säännöllisesti tupakkaa. Koen kuitenkin, että kahvi on minulle se sallittu ja minua vahingoittamaton nautinto, minkä voin suoda itselleni hyvillä mielin. Tuntuu myös hyvältä, että näin dietillä on joku herkku, mistä ei tarvitse luopua.

Olen ymmärtänyt, että runsas kahvinjuonti ei olisi enää terveellistä. Ainakin sellainen konkreettinen haitta on, että treeneissä paikat kramppaa helpommin.

Hitto toi Alizee on kyllä lumoava ilmestys.

Sama homma, kauan olen salaa Alizeeta ihastellut :) Jopa niin paljon että jopa mun kaikkien soittolistojen mukana on toi Moi Lolita biisi siellä kaiken metallimusiikin keskellä. Nyt tulin kaapista tämän asian tiimoilta :D

Vielä 8 tuntia ja lomille lompsis! :dance:

Miksi mä luen aina tuon yhden ketjun nimen, että "Yleinen sinkkuketju (Huom. usko alkaa loppumaan!)". :D

Haha soitin töihin aamusella heti herättyäni, enkä hokannu että olisi pitäny avata ääntä jotenkin. Yritin tervehtiä niin ulos tuli vain epämääräistä raakuntaa niin ettei nimestä saanut selvää :D Pomoki nauro kun vihdoin selvis että minähän se siellä. Njust joo. Alkaa olemaan pian sellanen olo että jumiminen käy tylsäksi ja hirveesti tekis mieli mennä ulos, salille, kahville ihanmihintahansa (toi teijän kahvikeskustelu sai kaffejanon aikaan). Taidan kiduttaa itseäni kattomalla Pumping ironia ku ei jaksa kattoa mitään juonileffaa.. Pelaisinpa jotain pelejä, mut en oo löytäny ittelleni "sitä oikeaa" tässäkään asiassa.

Hain Roviolle duuniin... Seuraavana päivänä se ilmotus siitä paikasta poistettiin.

Tarkottaakohan se sitä et mulle soitetaan kohta et tuu duuniin, vai olikohan ne vaan sillein et "Voi vittu, nyt äkkiä se ilmotus alas sieltä kun tämmösiä hakemuksia alkaa tuleen".

Ehdottomasti alempi. Alko ihan selvästi hakemusten taso laskemaan. Mutta, kerkesit kuitenkin!

Kaveria kysyttiin roviolle töihin ni se haistatti niille vitut. "Ei mua teijän pikku javanne kiinnosta" tai jotain. Ne ei oikee ilahtunu sielä toisessa päässä kun pidettiin pikkupuljuna :D

Jaa-a. Pitäisköhän sitä ruveta rajoittamaan tätä pakkiksen selailuia, kun alkaa jo uniinkin tulla. Viime yönä Kride toimi mun luottoparturina ja SIC opetti tekemään porkkanapiirakkaa+lupasi tehdä mun englannin kotitehtävät. :face:

Pä pä pä päivää!

Miksi mä luen aina tuon yhden ketjun nimen, että "Yleinen sinkkuketju (Huom. usko alkaa loppumaan!)". :D
Minulla on ainaki jo usko loppunu, eli ei se kauas kaapannu, mutta niin on monella muullakin. Ei anneta sen silti häiritä. :P

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olen ymmärtänyt, että runsas kahvinjuonti ei olisi enää terveellistä. Ainakin sellainen konkreettinen haitta on, että treeneissä paikat kramppaa helpommin.

Niin, ja luultavasti mikään ei ole terveellistä sitten kun se tietty piste on ylitetty. Mitenköhän muuten määritellään runsas kahvinjuonti, olisi mielenkiintoista tietää. Itsellä menee 4-6 desiä päivässä, se on varmaan aika normaali määrä? En ainakaan ole huomannut ikinä kramppeja :D

Jaa-a. Pitäisköhän sitä ruveta rajoittamaan tätä pakkiksen selailuia, kun alkaa jo uniinkin tulla. Viime yönä Kride toimi mun luottoparturina ja SIC opetti tekemään porkkanapiirakkaa+lupasi tehdä mun englannin kotitehtävät. :face:

Mitäköhän analyysia petite vetäisi tuosta? :D

Niin, ja luultavasti mikään ei ole terveellistä sitten kun se tietty piste on ylitetty. Mitenköhän muuten määritellään runsas kahvinjuonti, olisi mielenkiintoista tietää. Itsellä menee 4-6 desiä päivässä, se on varmaan aika normaali määrä? En ainakaan ole huomannut ikinä kramppeja :D

Ei siitä taida olla tarkkaa tietoa, mutta joskus muistan pakkikselta lukeneeni jotain liiasta kahvinjuonnista. Googlella löysin tällaisen: http://www.tekniikkatalous.fi/kemia/voiko+liika+kahvi+tappaa/a569272

Minä juon tuollaisia n.1,5dl automaattikahveja sen 5-6 päivässä ja se suurin ärsytys tulee siitä, että tuota tulee juotua koko ajan. Olen myös miettinyt, että saatan olla yliherkkä kofeiinille.

Ei jaksa enää etes yrittää

Ei kannatakkaa! Suosittelen sullekki ryhtymistä masistelemaan aina ku näet kauniita naisia, naisia jotka eivät halua olla missään tekemisissä sun kans.

Noh mitäs täällä naisista masennellaan. Lopettakaa. Kädet toimii ni ei oo mitää huolta. Jos joskus on fiilis ettei oikee irtoo ni roiskasee vähä liukkaria sekaa ni johan taas on ilo irti eikä tarvii naisia kun internetistä niissä videoissa ja kuvissa ja mitä niitä sielä on. Kyl te tiiätte.

Back
Ylös Bottom