On tämäki kans touhua kun heti aamusta joutuu ruveta kaksin käsin masturboimaa http://areena.yle.fi/tv/1711371
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Addiktion poistamalla poistaa aina samalla yhden nautinnon elämästään. Ja kuinkas sitä sitten ketään kahville kutsuu tai menee itse?
Sama juttu. On myös vaikea lopettaa, kun mitään kunnon syytä lopettamiselle ei meinaa löytyä. Ainoastaan tuo, että en halua niinkin pienen asian kun kahvin sanelevan tekemisiäni. Haluaisin voida olla ilman huonoa oloa ja päänsärkyä, vaikka sitä kahvia ei olisikaan jostain syystä saatavilla. Mutta toisaalta, en näe kahvinjuonnissa mitään kovin pahaakaan. Esimerkiksi tupakoinnin negatiiviset vaikutukset ovat hyvin konkreettisia, joka on syy siihen etten voisi koskaan polttaa säännöllisesti tupakkaa. Koen kuitenkin, että kahvi on minulle se sallittu ja minua vahingoittamaton nautinto, minkä voin suoda itselleni hyvillä mielin. Tuntuu myös hyvältä, että näin dietillä on joku herkku, mistä ei tarvitse luopua.
Hitto toi Alizee on kyllä lumoava ilmestys.
Jopa niin paljon että jopa mun kaikkien soittolistojen mukana on toi Moi Lolita biisi siellä kaiken metallimusiikin keskellä. Nyt tulin kaapista tämän asian tiimoilta :DMinulla on ainaki jo usko loppunu, eli ei se kauas kaapannu, mutta niin on monella muullakin. Ei anneta sen silti häiritä. :PMiksi mä luen aina tuon yhden ketjun nimen, että "Yleinen sinkkuketju (Huom. usko alkaa loppumaan!)". :D
Olen ymmärtänyt, että runsas kahvinjuonti ei olisi enää terveellistä. Ainakin sellainen konkreettinen haitta on, että treeneissä paikat kramppaa helpommin.
Jaa-a. Pitäisköhän sitä ruveta rajoittamaan tätä pakkiksen selailuia, kun alkaa jo uniinkin tulla. Viime yönä Kride toimi mun luottoparturina ja SIC opetti tekemään porkkanapiirakkaa+lupasi tehdä mun englannin kotitehtävät. :face:
Niin, ja luultavasti mikään ei ole terveellistä sitten kun se tietty piste on ylitetty. Mitenköhän muuten määritellään runsas kahvinjuonti, olisi mielenkiintoista tietää. Itsellä menee 4-6 desiä päivässä, se on varmaan aika normaali määrä? En ainakaan ole huomannut ikinä kramppeja :D
Minulla on ainaki jo usko loppunu, eli ei se kauas kaapannu, mutta niin on monella muullakin.
No en. :( Ei jaksa enää etes yrittää ko alkaa tuo ikäki jo painamaan. :lol2:Etkö päässy lavvantaina nuuhkimaan herkkupersettä?
Ei jaksa enää etes yrittää