Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kenelläkään ideoita kofeiiniriippuvuuden taltuttamiseen?
Kenelläkään ideoita kofeiiniriippuvuuden taltuttamiseen?
Katkaisuhoito.
thyer olen kohtalotoverisi. Olen koettanut monesti lopettaa kahvinjuonnin ja se ei tunnu mitenkään onnistuvan. Välillä addiktio menee niin kovaksi, että vielä illallakin pitää juoda kuppi kahvia.
thyer olen kohtalotoverisi. Olen koettanut monesti lopettaa kahvinjuonnin ja se ei tunnu mitenkään onnistuvan. Välillä addiktio menee niin kovaksi, että vielä illallakin pitää juoda kuppi kahvia.
Addiktion poistamalla poistaa aina samalla yhden nautinnon elämästään. Ja kuinkas sitä sitten ketään kahville kutsuu tai menee itse?
Mutta toisaalta, en näe kahvinjuonnissa mitään kovin pahaakaan. Esimerkiksi tupakoinnin negatiiviset vaikutukset ovat hyvin konkreettisia, joka on syy siihen etten voisi koskaan polttaa säännöllisesti tupakkaa. Koen kuitenkin, että kahvi on minulle se sallittu ja minua vahingoittamaton nautinto, minkä voin suoda itselleni hyvillä mielin.
On muuten melko paljon rutiinihommakin tuo riippuvuus, kuten tupakankin tapauksessa. Tätä nykyä juon kahvia lähes poikkeuksetta vain aamulla ja ainakin puoli pannua kerralla. Kun ei totu joka välissä hörppimään niin ei sitä osaa kaivatakaan.