Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joko saa mennä maate? Varsin hyvä päivä takana, salilla kulki ja kaupasta tarttui halvalla liikuntavermeitä. Mutta nyt uni maistuisi.

Saa! Meikä sunnitteli kans unille lipumista, ku viime yö meni vajailla latautumisilla. :) Jaksaa huomenna sit taas painaa töissä ja salilla. Öitä kaikille! :zzzz:

^^ Mä ainakin meen nyt. Alkaa painaa se, että tällä(kin) viikolla on tullu nukuttua max 5 h/yö. Parina tais jäädä alle neljän.
Unia!

Sain Finnairilta tekstarin, että kahden minulle täysin tuntemattoman miehen kone Malagaan on myöhässä. Luulen, että asianomaisia kiinnostaisi tämä tieto hiukan enemmän kuin minua.

Huomenta! Eipä oo painanu univelat. Tällä viikolla menny jopa puol kymmeneltä pari kertaa koisiin. Nukkuminen on vaan niin kivaa. Herätyskin on vasta varttia vaille seittemän. Tänään heräsin hilppa aikasemmin kun piti pakata: Seinäjoki kutsuu jälleen viikonlopun viettoon. Jos sitä olsi eka muutaman tunnin töissä..

Kaverit kyselee ens vuoden abiristeilylle :D Vähän vaikee mitää sanoo ku helmikuussa 2014 ja nyt pitäis muka varailla, eli taidan jättää kutsun väliin.

E: jumaliste kohta inssi

Mitäs teillä on suunnitteilla?

220px-Baltar_Season_3.jpg

Huomenta.
Heräsin ilman kelloa ihan normiaikaan puol kasilta, mutta yllättäen oon nyt vaan juminu. Kohta vois kyllä mennä pyörähtään koululle tekeen vähän kaavoja ja syömään :)

^Onnea inssiin!

Mä en oo muuten koskaan ajanut autolla.

Kävi kyllä vähän mitä ajattelinki ei läpi, suurimmat virheet ehkä ryhmittäymisessä ja nopeuden säätelyssä ja yhen kerran sammu myös auto. 3 ajotuntii määräs lisää ja osittain myös hyvä kun niissä keskitytään just näihin vikoihin että ens kerralla paremmin sitte.
Päätä kääntelin vimmatusti ja seurasin muuta liikennettä, nyt tietää mitä odottaa.

Tänää varmaan juomaan.

Mun pitäs saada jotenkin tallennettua telkkarista ohjelmaa. Tallentavaa tikipoksia ei oo, telkkarikaan ei sitä osaa ja minä olen näissä asioissa yhtä hyödyllinen kuin lekaharkko samettikaupassa.

Pakotan teidät nyt antaan mulle vinkkejä.

Back
Ylös Bottom