Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tästä päivän naurut :lol2: Ei helvetti mitä kaikkea jengi keksiikään.

Tuosta tuli vielä mieleen, että miksei tuohon ole lisätty esim. naisen kosteuden mittaria? Miehen kappale kostuisi sitten riippuen naisen kosteudesta. Kyllä vituttaisi, kun vihdoinkin aikavyöhykkeet sopii yhteen, pidetään nettitreffit ja hommat menee petipuuhien puolelle, ja voi helvetti nainen onkin kuiva kuin beduiinin sandaali.

"Nyt saatavilla kuukautislisälaite". Näitä ideoitahan minulla riittää, ottaisikohan tuon kehitystiimi minut duuniin?

Miks kukaa syö tomaattikeittoa? :D Kuulosta oudolta ruualta. Tai enemmänkin joltai kastikkeelta ilman sattumia.

Tomaatti-chilikeittoa, se on kuules hyvää!

Mitäs syöt sellaista etkä kunnon lihaa ;)

Yleensä pitäydynkin lihassa Ajattelin että vaihtelu virkistää, mutta vaihtelu polttikin kielen :(

YLE Teemalla menossa parhaillaan Kuntoruutu vuodelta -73. "Ohjelmassa neuvotaan kuinka perheenäiti voi keittiössä kotitöiden lomassa tehdä joitakin voimisteluliikkeitä."

Sieltä nyt oppia imemään kaikki naiset, multitaskausta.

Oon tulossa varmaan kipeeks eilen kaivers kurkkua jotenkin oudosti tänä aamuna kurkkukipu, tästä päivästä ei kyllä helposti selvitä mut ootan innolla sitä kun oon kotona meen heti nukkumaan.

Huomenta. Ulkona on ihana auringonpaiste <3 Kohta hoitaan vähän asioita ja sen jälkeen salin kautta kouluun.
Takareidet huutaa vieläkin hoosiannaa, niveaa ja armoa sunnuntaisista maveista. Tais olla vähän liian pitkä aika edellisestä kerrasta :P

Hyi helvetti. Joudun käymään huomenna Helsingissä. Ja mikä pahempaa, joudun käyttämään metroa. Junan käyttökin oli jo ihan ydinfysiikkaa.

Hyi helvetti. Joudun käymään huomenna Helsingissä. Ja mikä pahempaa, joudun käyttämään metroa. Junan käyttökin oli jo ihan ydinfysiikkaa.

Metrohan on helppo, ei tarvitse metsästää paikkaa niin kuin junassa.

Tosin itsekin kävin Helsingissä sunnuntaina. Hemmetti sitä merituulta, tukkani oli jatkuvasti toisella puolella katua tai sitten vaakasuorana naaman edessä peittämässä näkyvyyttä.

Mikä siinä metrossa on niin ihmeellistä? :confused: Meillä ei edes ole montaa eri reittiä kuten vaikka Pariisissa.

Hei, mä olen maalta. Kävin Vuosaaressa 4 vuotta sitten. Jouduin soittamaan broidilleni, että miten metroa käytetään, mistä ostan lipun, mihin menen, missä jään jne. Selvisin kuitenkin perille. Jos nyt pääsen Ruoholahteen asti olen kuningas!

Hei, mä olen maalta. Kävin Vuosaaressa 4 vuotta sitten. Jouduin soittamaan broidilleni, että miten metroa käytetään, mistä ostan lipun, mihin menen, missä jään jne. Selvisin kuitenkin perille. Jos nyt pääsen Ruoholahteen asti olen kuningas!

Ruoholahden ja Kampin välillä ei ole muita pysäkkejä. Siinä on jo aika vaikea eksyä matkalla.

Ruoholahden ja Kampin välillä ei ole muita pysäkkejä. Siinä on jo aika vaikea eksyä matkalla.

Mutta voin eksyä matkalla Ruoholahden pysäkiltä päämäärääni. Ja sitten pitäisi osata vielä takaisinkin. Jos löydätte huomenna stressaantuneen ja vittuuntuneen akan vetämässä itkupotkuraivareita Helsingissä, se olen minä.

Back
Ylös Bottom