Samaa olen miettinyt. Mikä helvetin "guu"? Mistä tuollainen on oikein kaivettu?Mikä suomalaisille on niin vaikiaa q-kirjaimessa ja miten sen voi puheessakin sekottaa geehen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa olen miettinyt. Mikä helvetin "guu"? Mistä tuollainen on oikein kaivettu?Mikä suomalaisille on niin vaikiaa q-kirjaimessa ja miten sen voi puheessakin sekottaa geehen?
Kaksi viitosluokan tyttöä tänään totesi että en ole tarpeeksi komea mies kummankaan äidille. On muuten helvetin vaikea lähteä heittämään comebackeja tuon ikäisten kanssa, ainoa ase tuntuu olevan Robinin ja Justin Bieberin piikittely.
Huomenta söpöliinit.
Nyt kakalle ja sitten töihin. Jes!
Missä Por0-Pyr0? Epheä ei oo vielä ikävä ku hyvä pitää välillä taukoa hänen jutuistaan... :D
Päivän junnukommentti: "Miksi me ei tehdä koskaan harkoissa mitään hauskaa?"
Asiat olisivat aika huonosti, jos minun vetämissä treeneissä olisi hauskaa.
Tyypit ovat kadonneet kuin pieru saharaan :itku:
Kai sitä vois kadota itsekin..
Pitäiskö itekkin?! En mä kyllä tiedä tulisko musta enää vanhoilla päivillä opettajaa...Aaapuuua! Kriisiä pukkaa, niin tuli sitten haettua Jyväskylän liikuntatieteelliseen. :D Saapi nähä että vaihtuuko tässä opiskelupaikka, vai jumittaako sitä Oulussa ens syksynäkin.![]()
Aaapuuua! Kriisiä pukkaa, niin tuli sitten haettua Jyväskylän liikuntatieteelliseen. :D Saapi nähä että vaihtuuko tässä opiskelupaikka, vai jumittaako sitä Oulussa ens syksynäkin.![]()