Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oi jesus näitä nykyajan 8-vuotiaita: olin menossa mun kaverin kanssa lenkille ja tämä kaveri oli lähdössä saattamaan tyttärensä 8 v ystävätärtä kotiin sillä aikaa kun ajoin heille. Tämä kaverini sanoi että 'vaahtokarkki' on kyllä ihan just tulossa, mutta voin kyllä saattaa sut koska 'Pena' (kaverini mies) on kotona, niin voivat seurustella hetken keskenään. 8 v kysyy 'ai, meneekö ne sänkyyn?'. Suunnilleen tukehduin kun kuulin tämän jälkeenpäin:lol2:

Päivän junnukommentti: "Miksi me ei tehdä koskaan harkoissa mitään hauskaa?"

Asiat olisivat aika huonosti, jos minun vetämissä treeneissä olisi hauskaa.

...I just wanna feel this moment! :dance2:

Missä Por0-Pyr0? Epheä ei oo vielä ikävä ku hyvä pitää välillä taukoa hänen jutuistaan... :D

Jatketaan lapsien lausahdukset -linjalla:

Kaksi viitosluokan tyttöä tänään totesi että en ole tarpeeksi komea mies kummankaan äidille. On muuten helvetin vaikea lähteä heittämään comebackeja tuon ikäisten kanssa, ainoa ase tuntuu olevan Robinin ja Justin Bieberin piikittely. Jatkuva aasinsiltojen vetely noihin on hankalaa.

Kaksi viitosluokan tyttöä tänään totesi että en ole tarpeeksi komea mies kummankaan äidille. On muuten helvetin vaikea lähteä heittämään comebackeja tuon ikäisten kanssa, ainoa ase tuntuu olevan Robinin ja Justin Bieberin piikittely.

Joskus jouluna kuudesluokkalaiset likat olisivat halunneet kuunnella musiikin tunnilla Bieberiä. Minä ilmoitin heille, etten tule myrkyttämään heidän sielujaan moisella roskalla.

Kai se on lyötävä yö pakettiin ja lähettävä kohta viemään autoa pesulle.. Voi kun sais jäädä katsomaan, kun naikkoset bikineissä vahaa, kiillottaa ja myllyttää pirssiä, mutta joutuu meneen lepäileen..

Missä Por0-Pyr0? Epheä ei oo vielä ikävä ku hyvä pitää välillä taukoa hänen jutuistaan... :D

Tyypit ovat kadonneet kuin pieru saharaan :itku:

Kai sitä vois kadota itsekin..

Päivän junnukommentti: "Miksi me ei tehdä koskaan harkoissa mitään hauskaa?"

Asiat olisivat aika huonosti, jos minun vetämissä treeneissä olisi hauskaa.

...kuulostaa hyvältä. Itselläkin aikoinaan oli mukavaa katsoa treenaajia, kun minut nähtyään purskahtelivat itkuun siinä rivissä :D

ei kyllä ollut junnuikäisiä

Viimeksi muokattu:
Tyypit ovat kadonneet kuin pieru saharaan :itku:

Kai sitä vois kadota itsekin..

Välillä on käynyt itekki mielessä, että pitäis vähän katoilla. Ihan vaan sen takia, kun katson tätä pakkiksen tasoa tuolta Treeni, ravinto ja aloittelijoiden osiosta... Mutta tulee kuitenkin pyörittyä täällä off-topicissa ja VIP-puolella yms. aika paljon. Niin ja huomenta vaan :D

Tieteellisten artikkelien tunkemista oppariin. VMP. Olisi miljoona kertaa helpompaa, jos osaisin paremmin Lontoota. :(

Aaapuuua! Kriisiä pukkaa, niin tuli sitten haettua Jyväskylän liikuntatieteelliseen. :D Saapi nähä että vaihtuuko tässä opiskelupaikka, vai jumittaako sitä Oulussa ens syksynäkin. :rolleyes:

Aaapuuua! Kriisiä pukkaa, niin tuli sitten haettua Jyväskylän liikuntatieteelliseen. :D Saapi nähä että vaihtuuko tässä opiskelupaikka, vai jumittaako sitä Oulussa ens syksynäkin. :rolleyes:
Pitäiskö itekkin?! En mä kyllä tiedä tulisko musta enää vanhoilla päivillä opettajaa...

Back
Ylös Bottom