Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei helvetti jos satut menee rauhalliseen aikaa yleiseen saunaan ja saat jo sen tunteen että noniin, nyt kerrankin yksin saunomassa ni eiköhän sinne joku papupata ilmesty kertomaan ummet ja lammet jostain rajamäen pertin viime talven puuhasteluista ja sen veljen onnettomuuksista ja muusta hohhohhoijasta. :jahas:

Olipa muuten jännittävää taas tänään. Piipahdin asioilla, lokaatiossani asiakaspaikkoja oli vain kymmenkunta, joista kaikki varattuja. Lähimailla ei ollut mitään paikkaa, mihin olisin voinut autoa jättää. Olin jo lähdössä parkkipaikalta pois, kun huomasin että yksi Nissan Micra lähtee ruudusta. Koska oma autoni on melko paljon isompi, oli ruutuun tunkeminen todella huono idea. Kolhuja ei meinannut tulla, mutta tajusin että minulla ei ollut mitään mahdollisuuksia päästä ovesta ulos. Näytin varmasti todella typerältä kun ryömin pelkääjänpaikalla nukkuvan koirani yli pelkääjänpaikan ovelle. Ja samaa tietä takaisin, tietysti. Yksi mies minut ainakin huomasi takaisin autoon ryömiessäni, pakko sanoa että hävetti aika paljon.

Sanokaa etten ole ainut tähän ratkaisuun turvautunut.

Sanokaa etten ole ainut tähän ratkaisuun turvautunut.

Olet. Mä jätän autoni aina niin ettei mut sitä kolhi. Tuossa sun tilantees olisin vieny autoni kauemmas parkkiin, mä jaksan kyllä kävellä.

Joopa joo, kuuntelinpa levyllisen Stam1naa; ensimmäisen, ainoan ja viimeisen kerran. Ei ollutkaan semmosta mikä olisi kuuloelimiä hivellyt positiivisella tavalla.

Olet. Mä jätän autoni aina niin ettei mut sitä kolhi. Tuossa sun tilantees olisin vieny autoni kauemmas parkkiin, mä jaksan kyllä kävellä.

En minä ikinä ole uhrannut omaani tai muiden autoja, siksi tyydyinkin menemään toisesta ovesta. Rako viereiseen autoon oli siellä puolella reipas, kuskin puolella taas olematon. Kyseinen paikka on vähän erillään, joten muualla ei ollut paikoitusta lähellä. Heitin kyseiseen virastoon vain yhden paperin, joten pysäköin ehkä minuutin ajaksi. En lähtenyt sitä varten etsimään toista parkkipaikkaa kauempaa ja kävelemään useampaa sataa metriä :)

Joopa joo, kuuntelinpa levyllisen Stam1naa; ensimmäisen, ainoan ja viimeisen kerran. Ei ollutkaan semmosta mikä olisi kuuloelimiä hivellyt positiivisella tavalla.

Minkä levyn?

Lähetään risteileen! :dance2:

Olisit kuunnellu stam1nan, ehkäpä helpoiten lähetyttävä levy on se. Nocebo oli fanillekki vaikee ja vaati aika paljo kuuntelukertoja alle että aukes kunnolla.

No ei missään lukenu "aloita tästä levystä" :D . Mää pidän mielessä tuon levyn josko tulee eteen, muussa tapauksessa ei lämpiä.

Huomenta! 144h ylitöitä tälle vuotta nyt alla. Kai se on hyväksyttävä tosiasia, että ei ole elämää..

Mutta silloin kun peli kulkee, niin pitää olla peli aikaa!

Back
Ylös Bottom