Helou. Sinister oli aika tylsä leffa, pari jumpscarea löyty mutta molemmat helposti ennakoitavia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muuten vaan kanki ojossa joka aamu...
Tylsä? Tylsä?! Mä kiljuin teatterissa nolaten seurani, hätkähtelin niin, että tempasin sitä seuraa vahingossa nyrkillä (käsivarteen, mutta silti), katselin puolet leffasta sormien läpi ja olin sen keikan jälkeen ihan jumissa, kun olin kyhjöttäny paskajäykkänä mahdollisimman paljon sikiöasentoa muistuttavassa kasassa siinä penkissäni. Ja sä sanot, että tylsä :D No, tässä se taas nähdään, kuinka kauhu ja minä vaan emme ole kavereita.Helou. Sinister oli aika tylsä leffa, pari jumpscarea löyty mutta molemmat helposti ennakoitavia.
entäs epäkörmyt?Hyvää yötä pakkiksen körmyt. Märkiä unia!
Kuuluu kropan terveeseen toimintaan.
jokohan sitä olis internet taas pengottu läpikotasin
Huomenta. Tulis jo kesä, helteet, pääsis uimaan ja ja ja.....
Millähän vitun välimallin vitutusjalalla sitä tuli tänääki noustua.
Äitin sima on ainoaa oikeaa simaa!SimaaTäytyy ehkä nakittaa äiti simahommiin. Kaupasta saa yhtä hyvää simaa (en nyt tähän hätään vaan muista kenen se on), mutta kyllä äidin sima on parasta sillä se laittaa mun makuun tarpeeks sitruunaa.
Se on käynyt kunnolla eikä ole mitään laimeaa sokerilitkua kuten kaupan simat, joita olen joskus erehtynyt maistamaan. Mistä tulikin mieleeni...Ei ole koska mikään ei liity mihinkään.
Ekaa kertaa tälle talvelle. Ehkä teen ensi kesänä sen virheen taas, että ostan rullaluistimet. Täällä ei oikein ole kunnollisia rullaluisteluteitä ja pelkään mennä lujaa (jos niillä pääsisin lujaa) rullaluistimille, kun niillä ei voi jarruttaa samalla lailla kuin oikeilla luistimille eikä vaihtaa suuntaa vain polvia notkauttamalla kuten oikeilla luistimilla. Mutta ehkä niihinkin tottuisi...