Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Helou. Sinister oli aika tylsä leffa, pari jumpscarea löyty mutta molemmat helposti ennakoitavia.

tumblr_mhfv3rNF2K1qbxh0uo1_500.gif

Muuten vaan kanki ojossa joka aamu...

Kuuluu kropan terveeseen toimintaan.

Pitkästä aikaa näinki pitkään jaksanu valvoa, vanhuus tullut jo. :D Öitä.

Helou. Sinister oli aika tylsä leffa, pari jumpscarea löyty mutta molemmat helposti ennakoitavia.
Tylsä? Tylsä?! Mä kiljuin teatterissa nolaten seurani, hätkähtelin niin, että tempasin sitä seuraa vahingossa nyrkillä (käsivarteen, mutta silti), katselin puolet leffasta sormien läpi ja olin sen keikan jälkeen ihan jumissa, kun olin kyhjöttäny paskajäykkänä mahdollisimman paljon sikiöasentoa muistuttavassa kasassa siinä penkissäni. Ja sä sanot, että tylsä :D No, tässä se taas nähdään, kuinka kauhu ja minä vaan emme ole kavereita.

Huomenta :)
Äsken aukes silmät ja jos nyt sais itsensä ja jälkikasvunsa lähtökuntoon ja singahtais assalle. Beware Helsinki, me tullaan kohta :D

Huomenta. Tulis jo kesä, helteet, pääsis uimaan ja ja ja.....

Ja loppuis noi helvetin paskapakkaset. Vittu että motivaatio lähteä mihinkää laski heti ku kattelin että ulkona on -13 vittusaatana. Talvi on perseestä. Joku paskanaama ampu jonku uuden vuoden aaton raketinki.

Millähän vitun välimallin vitutusjalalla sitä tuli tänääki noustua.

Öri öri. Tänään opittu, että "perhosilla vatsassa" saattaa olla jotain tekemistä noradrenaliinin kanssa. Onko sillä asialla sitten tekemistä minkään kanssa, ei varmaan.

Simaa :kuola: Täytyy ehkä nakittaa äiti simahommiin. Kaupasta saa yhtä hyvää simaa (en nyt tähän hätään vaan muista kenen se on), mutta kyllä äidin sima on parasta sillä se laittaa mun makuun tarpeeks sitruunaa.
Äitin sima on ainoaa oikeaa simaa! :kuola: Se on käynyt kunnolla eikä ole mitään laimeaa sokerilitkua kuten kaupan simat, joita olen joskus erehtynyt maistamaan.

Ei ole koska mikään ei liity mihinkään.
Mistä tulikin mieleeni...

Pitäs lähteä luistelemaaaaaaan!!!! :hyper: Ekaa kertaa tälle talvelle. Ehkä teen ensi kesänä sen virheen taas, että ostan rullaluistimet. Täällä ei oikein ole kunnollisia rullaluisteluteitä ja pelkään mennä lujaa (jos niillä pääsisin lujaa) rullaluistimille, kun niillä ei voi jarruttaa samalla lailla kuin oikeilla luistimille eikä vaihtaa suuntaa vain polvia notkauttamalla kuten oikeilla luistimilla. Mutta ehkä niihinkin tottuisi...

Back
Ylös Bottom