Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ulkomuistista veikkaan että tuo Grändin sigu on palturia

"Olen iloinen siitä, että en ole mies. Silloin minun pitäisi mennä naimisiin naisen kanssa."

Tuu tänne! Et sä tuu, arvasin.

Kylmää seuraa ja lämmintä olutta olis ollu.

Et sä olisi tullu vaikka olisin käyny kuinka kuumana. Olenhan liian pitkä ja liian hoikka.

Tunnen itseni kunnon nörtiksi koska tapasin juuri korkeimman oikeuden tuomarin, Britannian 4. vaikutusvaltaisimman naisen Lady Halen ja se oli mielestäni siisteintä ikinä. Lady Hale tuomitsi yliopiston oikeudenkäyntikisan ja olin iloinen etten ollut finalistien kengissä koska sen verran ankara tuomari oli vakuutettavana... Jaiks. Löysin uuden idolin!

Suklaamunatki ollu jo aikoja sit kaupoissa. Liekkö tulee syötyä ensimmäistäkään.

- - - Updated - - -

Pirulauta kun kaikilla kavereilla on joko gines tai duunia huomenna. Mistä sitä löytäis baariseuraa?

Baarista? Onhan siellä uusia tuttavuuksia pleissit täynnä.

Baariin mennään mököttämään yksin! Ekkö sä sitä tierä? Ei sielä sosiaalisuutta harrasteta jos sinne yksin mennään.

Kaippa sitä voisi pistää illan käyntiin, koska tunnin päästä pitää lähteä klubille heilumaan:
cpmxber2.JPG

Omnomnom mummolasta tulin ja masu täys hernaria ja pannaria ja pullaa ja leipää ja roiskeläppää ja viineriä ja keksiä ja kahvia ja omnomnomia ja ja ja mitä vielä. Mehua. Meinas kotii ajaes tulla fiilis et tänää on pakko lähtee baarii. Huom meinas. Vois ottaa oluen.

Tiskasin pitkästä aikaa ihan ite. Ja tykkäsin siitä! :wtf: Onkohan mulla kuumetta..?

Jokohan simat on tullut kauppoihin? Saa ilmoittaa jos bongaa!
Simaa :kuola: Täytyy ehkä nakittaa äiti simahommiin. Kaupasta saa yhtä hyvää simaa (en nyt tähän hätään vaan muista kenen se on), mutta kyllä äidin sima on parasta sillä se laittaa mun makuun tarpeeks sitruunaa.

Suklaamunatki ollu jo aikoja sit kaupoissa. Liekkö tulee syötyä ensimmäistäkään.
Mä korkkasin ja söin puolikkaan Kinderin eilen. Eniten kuitenkin pääsiäisen ajan karkeista tykkään sellasista Fazerin(?) suklaapatukoista, joissa on kääreessä pupun kuva. Ne on niinku Julia-karkit, mutta maitosuklaalla. Voisin syödä niitä kymmenittäin :D

Baariin mennään mököttämään yksin! Ekkö sä sitä tierä? Ei sielä sosiaalisuutta harrasteta jos sinne yksin mennään.

Aijaa, mää oon sit tehny ihan väärin. :( Mää oon ollu tekemisissä ihmisten kanssa ja mikä kauheinta - ollut sosiaalisena!

Aijaa, mää oon sit tehny ihan väärin. :( Mää oon ollu tekemisissä ihmisten kanssa ja mikä kauheinta - ollut sosiaalisena!
Vähänks noloo hei! Ei ehkä kandee mennä samoihin mestoihin enää uudelleen, sillä kaikki varmasti muistaa sun naaman ja sen miten pahasti mokasitkaan.

Back
Ylös Bottom