Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Reisien pitäs olla ainaki 70cm ennen dieettiä.
okay-meme-face.jpg

EDIT: Ainoo muutos on volyymin tuplaaminen ja failuren ym erikoistekniikoiden poisto. Ja hiilarit 500g-->300g. Karppausta.

Tässä esimerkki erittäin kiinteästä ja lihaksikkaasta off-season -reidestä:

UwQI5VY.jpg

"Tänään Jaakko on lainannut Paulille hyvin muotoutuneet kalsarit. Lisäksi Jaakko poistuu takavasemmalle hihittelemään"

:D

JIM klo 2030.

Veeille, kyllä, kuten reidestä voi ehkä päätellä. Samaten tästä kaulasta:

MWtt5Xc.jpg

Top gearin uusin siisoni on ollut aika jees tähän mennessä! Örgh

Onpa näläkä. Jos sitä kohta yhen roiskeläpän.

Selekä ja tissit reenattu, kanaa nassuun ja lepoa! :rock: Kevät alkaa tosissaan saapua, kohta lumetki alkaa lähteä. :D Milloin lähetään mäkeen vielä ku ehtii?

Tempauksessa teet 20 toiston sarjoja niin kyllä alkaa muuten rasva palamaan. :D

Otin nyt työnnön mukaan ohjelmaan pari viikkoo sitte ja jto:n ketjuun laitoinki videoo tän päivän heilumisista. Tempausta oon varonu pari viikkoa ranteen takia, lähinnä raakana kiskonu 55-60 kilon painoja.

Tempauksessa teet 20 toiston sarjoja niin kyllä alkaa muuten rasva palamaan. :D

Otin nyt työnnön mukaan ohjelmaan pari viikkoo sitte ja jto:n ketjuun laitoinki videoo tän päivän heilumisista. Tempausta oon varonu pari viikkoa ranteen takia, lähinnä raakana kiskonu 55-60 kilon painoja.
How 'bout no? :D Yheksänkymppiä pitää mennä toukokuussa, on menny ennenki enkä mä ainakaan heikompi oo. Kymmenen kiloo puuttuu tosta vielä. Työntöjä oon tehny varovasti 60-80kg painoilla, lähinnä rytmiä ja liikeratoja koitan saada taas kuntoon.

How 'bout no? :D Yheksänkymppiä pitää mennä toukokuussa, on menny ennenki enkä mä ainakaan heikompi oo. Kymmenen kiloo puuttuu tosta vielä. Työntöjä oon tehny varovasti 60-80kg painoilla, lähinnä rytmiä ja liikeratoja koitan saada taas kuntoon.

90 kiloa tempauksessa on kyllä kova rauta. Miksi aloit kehonrakentajaksi?

Mä lähren sunnuntaina, on tiedossa sekä ylä- että alamäkeä.

Jos ei pääse pulkkamäkeen, niin pääsiäisenä sitten Rukalle! Silloin on myös Stigin keikka luvassa. :D

Mukavatia! :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom