Reisien pitäs olla ainaki 70cm ennen dieettiä.
EDIT: Ainoo muutos on volyymin tuplaaminen ja failuren ym erikoistekniikoiden poisto. Ja hiilarit 500g-->300g. Karppausta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Reisien pitäs olla ainaki 70cm ennen dieettiä.
Vieläkö sää työntöä ja tempausta?Tässä esimerkki erittäin kiinteästä ja lihaksikkaasta off-season -reidestä:
![]()
Komiaa. Millasia tuloksia oot tehny?Veeille, kyllä, kuten reidestä voi ehkä päätellä. Samaten tästä kaulasta
How 'bout no? :D Yheksänkymppiä pitää mennä toukokuussa, on menny ennenki enkä mä ainakaan heikompi oo. Kymmenen kiloo puuttuu tosta vielä. Työntöjä oon tehny varovasti 60-80kg painoilla, lähinnä rytmiä ja liikeratoja koitan saada taas kuntoon.Tempauksessa teet 20 toiston sarjoja niin kyllä alkaa muuten rasva palamaan. :D
Otin nyt työnnön mukaan ohjelmaan pari viikkoo sitte ja jto:n ketjuun laitoinki videoo tän päivän heilumisista. Tempausta oon varonu pari viikkoa ranteen takia, lähinnä raakana kiskonu 55-60 kilon painoja.
Milloin lähetään mäkeen vielä ku ehtii?
How 'bout no? :D Yheksänkymppiä pitää mennä toukokuussa, on menny ennenki enkä mä ainakaan heikompi oo. Kymmenen kiloo puuttuu tosta vielä. Työntöjä oon tehny varovasti 60-80kg painoilla, lähinnä rytmiä ja liikeratoja koitan saada taas kuntoon.
Mä lähren sunnuntaina, on tiedossa sekä ylä- että alamäkeä.
Jaa-a. Monipuolisempaa treeniä ja mä tykkään tästä enemmän. Ja oon ulkonäkökeskeinen, itsetuntovammainen narsisti.90 kiloa tempauksessa on kyllä kova rauta. Miksi aloit kehonrakentajaksi?
Ja oon ulkonäkökeskeinen, itsetuntovammainen narsisti.
Onneksi sinä oot meitä muita parempi.Joo se on kyl huomattu. Niinhän pakkiksella tosin kaikki on.
Onneksi sinä oot meitä muita parempi.
20cm. Avannossa. Mites sun mitättömyys?Tietenkin. Täytyyhän teillä houkilla olla joku kehen verrata omaa mitättömyyttään.
20cm. Avannossa. Mites sun mitättömyys?