Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvää yötä! :zzzz:

No mutta päivää. Se olis lepäilylauantain vuoro. Jos oikein heittäydyn ahkeraksi, teen vähän kollaaseja. Tuskin heittäydyn.
Etureidet on ihan soseena torstaisesta. Ei pitäis tehdä kinttuja sellaisena päivänä, kun illalla lähtee jortsuileen. Kävely tekee edelleen tolkuttoman kipeää. Onneks talossa on hissi, sillä tänään saattaisin jäädä tonne portaikkoon ryytyneenä matkan varrelle. Ois aika kylmä kölliä rappukäytävässä. Pari vierasta oon uhannu laittaa sinne nukkumaan, mutta oon sit kuitenkin aina heltyny. Oon sillä tavalla ihan kiva.

Mulla on marmorinen kaulin jos sillä vähän tulisin rullaileen sun kinttuja. Sitten joku 1/2h kuuma/kylmä shokkiterapiaa suihkulla. Joo mä tuun tänään kiduttaan sua:D

Talonmies tulee tarkastaan sun sähköjä, mä oon talonmies ja sä oot tyttö lähellä lähtöäs:D

Kuka haluaa hakea mun vanhan reppanan pikkutv:n itellensä? :D Se on jo viikon verran pölyttyny komerossa. Pitää hommata vielä ulkoinen modeemi, että voin jakaa netin ton uuden telkun käyttöönki. Eiköhän tostaki saada leffat, pelit ja vehkeet sun muut näkymään usbien kautta. Illalla voisi olla luvassa pari leffaa ja salilla hyörimistä. :D Millekkään muulle jaksa alkaa näin työpäivän päätteeksi ennää. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Vittunäitäsaatananvehkeitäperkele. Miten voi tietotekniikka olla näin sairasta paskaa. Ei saaaatanaa....

Älä kiroo.

Mulla on marmorinen kaulin jos sillä vähän tulisin rullaileen sun kinttuja. Sitten joku 1/2h kuuma/kylmä shokkiterapiaa suihkulla. Joo mä tuun tänään kiduttaan sua:D

Talonmies tulee tarkastaan sun sähköjä, mä oon talonmies ja sä oot tyttö lähellä lähtöäs:D
On se onni, että lepo (mm. piiiitkät päikkärit) teki tehtävänsä ja koivet on taas suunnilleen kunnossa :D

Reilu huntti meni, mutta nyt on sitten luistimet. Seuraavaa aurinkoista pakkaspäivää odotellessa..

Oot vähän myöhässä, sehän on kesä kohta. :D

Minäkin tarvisin luistimet. Harmi, että äippä on tainnut myydä broidien vanhat hokkarit.

Back
Ylös Bottom