Tein tänään 45 min pohjetreenin uusilla ohjeilla. Time under tension sai ihan uudet mittasuhteet tän myötä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tein tänään 45 min pohjetreenin uusilla ohjeilla. Time under tension sai ihan uudet mittasuhteet tän myötä.
No mutta päivää. Se olis lepäilylauantain vuoro. Jos oikein heittäydyn ahkeraksi, teen vähän kollaaseja. Tuskin heittäydyn.
Etureidet on ihan soseena torstaisesta. Ei pitäis tehdä kinttuja sellaisena päivänä, kun illalla lähtee jortsuileen. Kävely tekee edelleen tolkuttoman kipeää. Onneks talossa on hissi, sillä tänään saattaisin jäädä tonne portaikkoon ryytyneenä matkan varrelle. Ois aika kylmä kölliä rappukäytävässä. Pari vierasta oon uhannu laittaa sinne nukkumaan, mutta oon sit kuitenkin aina heltyny. Oon sillä tavalla ihan kiva.

On se onni, että lepo (mm. piiiitkät päikkärit) teki tehtävänsä ja koivet on taas suunnilleen kunnossa :DMulla on marmorinen kaulin jos sillä vähän tulisin rullaileen sun kinttuja. Sitten joku 1/2h kuuma/kylmä shokkiterapiaa suihkulla. Joo mä tuun tänään kiduttaan sua:D
Talonmies tulee tarkastaan sun sähköjä, mä oon talonmies ja sä oot tyttö lähellä lähtöäs:D
Heti ko vähä puhuu reenistä niin rupiaa joku läski vinkuun. Suomi on paska maa.Kerro vähä?
Kerro vähä?
Reilu huntti meni, mutta nyt on sitten luistimet. Seuraavaa aurinkoista pakkaspäivää odotellessa..
Heti ko vähä puhuu reenistä niin rupiaa joku läski vinkuun. Suomi on paska maa.
Eikun kerro sä, että onko tämä tulossa ihan tuotantoon? Vai mikä on tilanne.
Ei, en jaksa googlettaa:D
Oot vähän myöhässä, sehän on kesä kohta. :D
Minäkin tarvisin luistimet. Harmi, että äippä on tainnut myydä broidien vanhat hokkarit.