Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mee treeniosiolle hikoilemaan.
Hyh helvetti, en varmaan mee. Ne on ihan hulluja siellä, väittelevät kaikesta mahollisesta ja varsinki mahottomasta. Eilen kävin siellä huuteleen eikä siitä tullu ku sanomista. Ja Archey tais vähän suuttua mulle kun pilasin niiden turhan ja tarpeettoman väännön sanomalla jotain sopimatonta ja ehkä myös loukkaavaa.

- - - Updated - - -

Ootte kuin Pekka ja Pätkä, ilman Pekkaa ja Pätkää.
Ephe, kuinka pitkä sä oot?

Hyh helvetti, en varmaan mee. Ne on ihan hulluja siellä, väittelevät kaikesta mahollisesta ja varsinki mahottomasta. Eilen kävin siellä huuteleen eikä siitä tullu ku sanomista. Ja Archey tais vähän suuttua mulle kun pilasin niiden turhan ja tarpeettoman väännön sanomalla jotain sopimatonta ja ehkä myös loukkaavaa.

Joo huomasin. Älä pistä nokkaas joka kolkkaan.

Hikoilen niin paljon että vaatteet syöpyy kohta päältä. Mmmhh... the fatman is getting hot! sexy....

e. 187cm

Sun pitäis vaikka tuo Daiina jotenki hurmata.

Vithu, musta ei tehä kauppaa täällä. :D Enkä oo kaupan kellekkään ku ite saa päättää itestään! :)

Eiks sil daisaril oo jo joku ruma mies.

Ai kauppaa? Liikkuuks tääl rahatki :thumbs: Mäki voisin ruveta maksulliseks jos joku haluis ees maksaa.

:lol2: Mulle rahaa kiitos! :) Kassavirrat voi kääntää ihan hyvin tänne suuntaan.

Vähän kitkerä toi Daisuke.

Jooh, oon sitkeä kuin kuiva katti. :rolleyes:

Santsi on aina niin vihaisen ja alakuloisen olonen etten tiiä.. Varmaan masentuisi itsekin siinä aikaa myöden sitten :/

Back
Ylös Bottom