Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyä on perseestä ku tällänen adhd määrätään oleen pari päivää aloillaan ilman rasitusta :D Seinät kaatuu jo päälle ja silti pitäs tää päivä viä malttaa olla rauhaksii... :P

Pimpeli POOOOOOM!

Toi oli tommonen 2,5 vkon sijaisuus yhdellä koululla ja muksut (ja osa opettajistakin) ois halunnu mut sinne pysyvästi. Mielelläni olisinki jääny mutta nyt ei ollu mahtollista sellanen. Jatkan taas eri koululle.

Millos tuut meille? Meijän nuoret on ihan samanlaisia ku ala-asteen naperotkii :D No ei vais, on ne ihan fiksuja ja filmaattisia.

Hedaria olis. Pikkun viinittely nyt oli tommosta leikkiä, mutta ilman juhlia tms. loppupeleissä aika booring. Kaksi lasia olisi riittänyt. Enkä nukkunut hyvin. Tänään vois käydä kattelemassa jonkinlaisia jättipaitoja kirpparilta, mua ihan tosissaan alkaa korpee noi tuijottelijat salilla. Keväällä vois sit kuoruitua kotelosta, haha.

Millos tuut meille? Meijän nuoret on ihan samanlaisia ku ala-asteen naperotkii :D No ei vais, on ne ihan fiksuja ja filmaattisia.

Hedaria olis. Pikkun viinittely nyt oli tommosta leikkiä, mutta ilman juhlia tms. loppupeleissä aika booring. Kaksi lasia olisi riittänyt. Enkä nukkunut hyvin. Tänään vois käydä kattelemassa jonkinlaisia jättipaitoja kirpparilta, mua ihan tosissaan alkaa korpee noi tuijottelijat salilla. Keväällä vois sit kuoruitua kotelosta, haha.

Minä tuun sitte ku pyydätte tulemaan. Mutta 15.3. asti oon varattu ni ennen sitä elekää pyytäkö, joudun myymään eioota.

Minä taisin kovasti alkuviikosta uhota, että perjantaina meen keskustaan tuopilliselle. Kova oli uho, mutta päädyin parempaan ratkaisuun. Hain pitsaa ja Diaboloa ja kökin sohvalla illan. Oli sipsiä ja dippiäkin. Mä tartten niitä isoja t-paitoja kohta ku alkaa tää massa kohta lisääntyä :D

Ei ku mä en vaa usko että sua vituttais :D

Vähän niiku minusta vois luulla ettei mulla oo ikinä kivaa.

:D Vituttaa aina silloin tällöin, koska vaihtelu virkistää. :)

EDIT:

"Sinulle suositellut videot: Robin - Luupilla mun korvissa"

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hahah. Salilla joku jätkä tuumasi että "pärjäisit varmaan crossfit kisoissa tuolla kestävyydellä kun normi salitreenitkin vedät tuolla intensiteetillä" :D

Rupesin miettii et olis helvetin näppärää ku olis hiiri langattomal latauksel niiku nois uusis kännyköis rupee olee... Sellanen valovoimalla virtaa antava perinteisen ohut hiirimatto/alusta missä sitä hiirtä käytettäis ja se samal latais sitä hiirtä siinä päällä (koska käsi aina hiiren päällä niin päältä valolla latautuva ei välttämättä toimis niin hyvin, en tiiä, parempi tietty jos toimis suoraan päältä latautuvana ja hiiren päällä tälläset magic mouse ominaisuudet kuitenki hieman vielä enemmän kehittyneempänä). Ei tarvis hiirestäkää ikinä vaihtaa paristoja. Olis helvetin näppää sekin.

E. armotonta kofeiinin aiheuttamaa loputonta viestin editointia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jouduin just vaihtaa mun tän hetkiseen rottaan patterit. Eihän tää ole ollut kun max 2 kuukautta käytössä??? Tohon mun omaan hiireen mikä ei jostain syystä toimi tässä uudessa koneessa en parin vuoden aikana vaihtanut kertaakaan pattereita aika hoocee käytössä kuitenkin mulla. Kertaakaan en edes laittanut kytkintä off-asentoon. Vittu näitä halpishiiriä!

Just luin jostai en-muista-mistä-enkä-jaksaa-linkkiä-kaivaa-historista logitechin hiirestä että pitäis kaks vuotta patterit kestää. Se on ihan kohtuullinen mutta olishan se kiva jos ei olis sitäkään :rolleyes:

Täytyy korjata sen verran että siinä luvattiin kolme vuotta kestoa....

Joo.. Logitech on tää nykyinenkin, mutta hintataso on hiukan eri. Toi mun vanhempi rotta makso muistaakseni jotain 50e ja tää nykyinen on sellasesta langatonhiiri+näppis paketista mikä ei yhteensä maksa varmaan ku 20-30e :rolleyes:

Back
Ylös Bottom