Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaunis ja hieno biisi.

Ärsyttää kun olis niin helvetisti kaikkea hyvää musiikkia mitä pitäis kuunnella ja tietää mut ei.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vitja jee: Ilmestyskirja Nyt-redux tuloo tasalta.

Meinasin jo hihkasta kovaan ääneen et justhan se vasta tuli... Mut taisinki kattoo sen joulukuussa köpiksessä käydessäni telkkarista :D

-- Edit --

Otinpahan yhden palauttavan bissen saunassa, hitto et pistää ramasemaan. Taitaa tulla nuijanukutus nukkumatilta ennen kymppiuutisia.

Jos osaisin hävetä mun musiikkimakua. Mut en. Bileeeet.

Vaikka en tuosta kyseisestä musiikkityylistä perusta niin toi biisi saa kyllä aina hyvälle mielelle. :)

Etenkin tuo laini "Smells like R. Kelly's sheets... Piss..." :D

-- Edit --

Tulipahan muuten tämä mieleen :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Saatana! Kaikista kolmesta sheikeristä korkit hukassa. Täytyy huomenna nyysiä korkki, en salettiin osta neljättä.

Pullo unilääkettä alle. Lähtee keljutus kun tulee uni. Jotenki vähä semmonen päivä. En ois halunnu sanoo heippoja tolle luokalle ja viimeisimmät halasi vielä ulko-ovellakin. Kolme päivää kuunnellu sitä "älä jätä meitä, et saa mennä pois" -mantraa ja tänään sit heipat. Kela muisti takaisinperinnällä. Taidan olla tulossa kipeeksi. Kevyt kenttävitutus päällä ja reenitkin jääny väliin. Nyt äkkiä nukkumaan ennen ku alan harkita rankempaa nollaamista.

Pullo unilääkettä alle. Lähtee keljutus kun tulee uni. Jotenki vähä semmonen päivä. En ois halunnu sanoo heippoja tolle luokalle ja viimeisimmät halasi vielä ulko-ovellakin. Kolme päivää kuunnellu sitä "älä jätä meitä, et saa mennä pois" -mantraa ja tänään sit heipat. Kela muisti takaisinperinnällä. Taidan olla tulossa kipeeksi. Kevyt kenttävitutus päällä ja reenitkin jääny väliin. Nyt äkkiä nukkumaan ennen ku alan harkita rankempaa nollaamista.

Mihinkä sä sitten oot lähdössä?

No mutta päivää. Se olis lepäilylauantain vuoro. Jos oikein heittäydyn ahkeraksi, teen vähän kollaaseja. Tuskin heittäydyn.
Etureidet on ihan soseena torstaisesta. Ei pitäis tehdä kinttuja sellaisena päivänä, kun illalla lähtee jortsuileen. Kävely tekee edelleen tolkuttoman kipeää. Onneks talossa on hissi, sillä tänään saattaisin jäädä tonne portaikkoon ryytyneenä matkan varrelle. Ois aika kylmä kölliä rappukäytävässä. Pari vierasta oon uhannu laittaa sinne nukkumaan, mutta oon sit kuitenkin aina heltyny. Oon sillä tavalla ihan kiva.

Vittu kun väsyttää niin paljon. Viime viikolla olin kuumeessa ja näköjään vielä on pikkuisen flunssaa vielä väsymyksestä päätellen. Minä teen joka kerta sen virheen vielä, että lähden heti täysiä treenaamaan sairastelun jälkeen ja sitten on loppuviikossa puolikuollut. Olisi pitänyt pitää kevyt viikko, mutta minkäs teet kun on niin ääliö.

Back
Ylös Bottom