Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on hyvä että muistaa vähän nalkuttaa ja kälättää turhasta. Miehet kaipaa sitä, että joku kertoo miten matto on rutussa ja bokserit lattialla. Kyllähän me itekkin se huomataan, ei vaan välitetä. On silti kiehtova seurata, miten naisia kiinnostaa tuommoset mitättömyydet. Ehkä juuri tästä syystä naisen paikka on keittiössä ja kotitöiden parissa, te tykkäätte siitä ja siellä teillä on kotoisa olo. Sulla olis vähän petraamista niissä jutuissa, jos joudut nettifoorumilta kyselemään kokkausohjeita ja reseptejä :( Lopettaisit sen punttihomman ja olisit niinku naisen kuuluuki.

Höpö höpö, naama meni ruttuun kun mies tiputti mun matkalaukun alas portaita :D Ja tässähän mää kovasti yritän olla kiltti kotirouva! Olen valmis muutokseen! Sentään en alkanut harrastaa biletystä, hei!

Se on hyvä että muistaa vähän nalkuttaa ja kälättää turhasta. Miehet kaipaa sitä, että joku kertoo miten matto on rutussa ja bokserit lattialla. Kyllähän me itekkin se huomataan, ei vaan välitetä. On silti kiehtova seurata, miten naisia kiinnostaa tuommoset mitättömyydet. Ehkä juuri tästä syystä naisen paikka on keittiössä ja kotitöiden parissa, te tykkäätte siitä ja siellä teillä on kotoisa olo. Sulla olis vähän petraamista niissä jutuissa, jos joudut nettifoorumilta kyselemään kokkausohjeita ja reseptejä :( Lopettaisit sen punttihomman ja olisit niinku naisen kuuluuki.

Musta tuntuu et nykynaisilla on ongelmana tämä:

68833.webp

Höpö höpö, naama meni ruttuun kun mies tiputti mun matkalaukun alas portaita :D Ja tässähän mää kovasti yritän olla kiltti kotirouva! Olen valmis muutokseen! Sentään en alkanut harrastaa biletystä, hei!
No tuo pelastaa jo paljon. Bilettävä nainen on kuin pyyhkisi perseensä leivinpaperiin, pelkkää sotkua. Ryyppäminen on miesten hommaa.

Lomaviikko starttasi iloisesti ryhmähalilla. Koululta lähtiessä tytöt oli teipanneet käytävälle lapun: "Kaira ei saa lähtee! We love Kaira."

Äiti soitti eilen ihan asiasta tähden kysyäkseen joko oon ostanut sen kiväärin :wtf:

Äiti parka, ei ole helppoa hällä. Kertoi joskus nuorena toivoneensa tyttäriä, jotta talossa kuuluisi viulun- tai pianonsoittoa. Sai sitten kaksi poikaa...

:D

Eikö pohjois osa olis ollu paljo jännempi valinta?

Jaha, sekös pikkujoulusesonki on jo alkanu.

Vai onko se vaan jatkunu.

Ei ku vanhakki on vielä pitämättä!

Pystyyköhän näitä tekemään jotenkin fiksusti ilman kananmunaa?

No miksipä ei, varsinkin jos antaa valmiiden pihvien levätä jonkin aikaa jääkaapissa. Vaivaa taikinaa kunnolla ja katsoo ettei tule liikaa nestettä. Toinen vaihtoehto on jättää vähän löysemmäksi ja paistaa samaan tapaan kuin blinit ja muut lötkömmän taikinan lettuset, jättää vähän ohuemmaksi ja laittaa hamppariin kaksi pihviä. Taisin muuten laittaa ite kerman sijasta 4 % jugurttia tohon.

No miksipä ei, varsinkin jos antaa valmiiden pihvien levätä jonkin aikaa jääkaapissa. Vaivaa taikinaa kunnolla ja katsoo ettei tule liikaa nestettä. Toinen vaihtoehto on jättää vähän löysemmäksi ja paistaa samaan tapaan kuin blinit ja muut lötkömmän taikinan lettuset, jättää vähän ohuemmaksi ja laittaa hamppariin kaksi pihviä. Taisin muuten laittaa ite kerman sijasta 4 % jugurttia tohon.
Kiitoksia neuvosta, täytyy joskus pistää testaukseen kun tulee purilaisnälkä.

Back
Ylös Bottom