Ei juma, joku näätä on hiihtäny tuosta pihan poikki sillä aikaa kun olen ollu töissä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Höhöhöö, tämäpä. 2 päivää. Perjantaiksi on reenin päälle varattu vieläpä hieronta ni kyllä elämä maittaa. Jos oikein heittäytyis ja kävis työkaverin kanssa kaljalla sen jälkeen. Höhöhöö.
Mun työllistyminen on pelottavan lähellä, tajusin just. Tätä menoa oon äveriäämpi kun pakkiksen oma miljonääri-Seekeri.
Kohta kuulemaan tuomio, miltä mun oppari tässä vaiheessa näyttää. Varmaan ihan perseestä.
.
Opinnäytetyöni on kuulemma gradun tasoinen.
Ehkä mä en siis olekaan ihan pässi. Ehkä.Grändi voiskin joutilaana ruveta passaamaan meikäläistä, kun oon kanssa kipeänä eikä oikeen nappaa kaupassa käynti yms.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ehkä mä en siis olekaan ihan pässi. Ehkä.

Pystyyks joku kattoon tän alusta loppuu repeemättä? :D
Mä en.
Hieno homma![]()
![]()
![]()
![]()
Ehkä mä en siis olekaan ihan pässi. Ehkä.
:thumbs::thumbs: Onko se oppari siis nyt valmis? Opintopisteet kasassa? Valmistutko sä nyt? Pyydä samantien maisterin papereita :D
Haha, voisin melkein, ei tarvisi lukea pääsykokeisiin. :DPitäiskö iteki käydä perstaina vähän nautiskelemassa vehnäsiä? On vähä semmosta meininkiä ollu ilmoilla, että saattais pieni alkoholirentoutus olla tarpeen. Mutta kö ei vissii pysty. Taitais olla selkäreeni lauantaina ni ei voi. Hö. Tai sitten siirrän reenin sunnuntaille... :D
Haha, samma här! Ihan kyynelehdin täällä! Facebookki linkkas het etiäppäin.
Mäki meen perjantaina kes kustaan. Mutta aivan eri paikkaan ku te. Hähääääää.