Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sukkasillaan kissanpaskaan astuminen piristää aina päivää.

Mun työllistyminen on pelottavan lähellä, tajusin just. Tätä menoa oon äveriäämpi kun pakkiksen oma miljonääri-Seekeri.

Höhöhöö, tämäpä. 2 päivää. Perjantaiksi on reenin päälle varattu vieläpä hieronta ni kyllä elämä maittaa. Jos oikein heittäytyis ja kävis työkaverin kanssa kaljalla sen jälkeen. Höhöhöö.

Pitäiskö iteki käydä perstaina vähän nautiskelemassa vehnäsiä? On vähä semmosta meininkiä ollu ilmoilla, että saattais pieni alkoholirentoutus olla tarpeen. Mutta kö ei vissii pysty. Taitais olla selkäreeni lauantaina ni ei voi. Hö. Tai sitten siirrän reenin sunnuntaille... :D

Kohta kuulemaan tuomio, miltä mun oppari tässä vaiheessa näyttää. Varmaan ihan perseestä.
.

:) :) :) Opinnäytetyöni on kuulemma gradun tasoinen. :) :) :) Ehkä mä en siis olekaan ihan pässi. Ehkä.

Grändi voiskin joutilaana ruveta passaamaan meikäläistä, kun oon kanssa kipeänä eikä oikeen nappaa kaupassa käynti yms.

En mä jouda, pitäisi lukea pääsykokeisiin ja lähetellä työhakemuksia. Ja oon itsekin vielä kipeä.

Mä sain hyvää palautetta tikkaista! \o/ Olin todella yllättynyt, vaikka nyt kun mietin, niin ei ehkä ois kuulunu olla koska koko tällä opintojaksolla oon saanu paljon positiivista palautetta töistäni.
Sitä vois vaikka väkästää safkaa seuraavaks ja ruveta sit sen jälkeen maalaan ja/tai kasaan mallistokollaasia.
Tällä hetkellä on kaikki vallitsevat olosuhteet huomioonottaen yllättävän hyvä fiilis :)

:thumbs: Onko se oppari siis nyt valmis? Opintopisteet kasassa? Valmistutko sä nyt? Pyydä samantien maisterin papereita :D

Hell no. :D Teoriaosuutta pitäisi vielä maustaa. Ja tutkimuksen tulosten analysoinnin aloitan vasta ensi viikon jälkeen. Valmiin työn jätän arvosteluun huhtikuun lopussa ja valmistumispäivä toukokuun lopussa. Opintopisteet on kyllä kasassa tuota opparia lukuunottamatta. :) Haha, voisin melkein, ei tarvisi lukea pääsykokeisiin. :D

Pitäiskö iteki käydä perstaina vähän nautiskelemassa vehnäsiä? On vähä semmosta meininkiä ollu ilmoilla, että saattais pieni alkoholirentoutus olla tarpeen. Mutta kö ei vissii pysty. Taitais olla selkäreeni lauantaina ni ei voi. Hö. Tai sitten siirrän reenin sunnuntaille... :D

Himotreenaajana ja esimerkillisenä aikuisena uskon pystyväni jättämään kahteen...tai kolmeen. En tiiä, en oo hetkeen kokeillu.

Haha, samma här! Ihan kyynelehdin täällä! Facebookki linkkas het etiäppäin.

Samma här. Ja joo, perjantaina vois parit lonkerot käydä jossain keskustan kuppilassa hörppäämässä, sitten jaksaa vielä seuraavana päivänä ryönätä selkäreeniä. Voi että miten on mukavaa tää elämä, missä saa KAIKEN!!! MUHAHAHAA! :D

Mäki meen perjantaina kes kustaan. Mutta aivan eri paikkaan ku te. Hähääääää.

Mäki meen perjantaina kes kustaan. Mutta aivan eri paikkaan ku te. Hähääääää.

Mä oonkin perjantain kotona ja imuroin. Saatan käydä saunassa ja juoda yhden vichyn ilman kossua.

...mää kuitenkaan mihinkään mee. Kuhan uhoon. Ihan vaan koska se on mahdollista, että voin lähteä. Yhtä lailla voisin uhota ottavani äkkilähdön Kiinaan.

Back
Ylös Bottom