Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näin tosi jännää unta, että joku stalkkeri väijyi ja seurasi mua koko ajan, enkä päässy siitä mitenkään eroon, vaikka keksin harhautuksia ja juoksin koko ajan. :D Ihmekkään, että heräsin uupuneena. :lol2: Näkikö muut erikoisia unia?

Olisikohan tänään vihdoin se päivä, että pääsisi jälleen mummojen kanssa jumppaamaan? 2 viikkoa ilman liikuntaa teki tiukkaa, nyt sitä olisi valmis vaikka mihin venyttelytunneille, kunhan vaan pääsee ihmisten ilmoille ja jollain tavalla liikkeelle! :dance:

Ja seuraavat pari kuukautta pitäisi nappailla antibioottia naamaan aamuin illoin, mutta ehkä se on parempi vaihtoehto kuin mitä tähänastiset myrkyt.

edit.
Näin tosi jännää unta, että joku stalkkeri väijyi ja seurasi mua koko ajan, enkä päässy siitä mitenkään eroon, vaikka keksin harhautuksia ja juoksin koko ajan. :D Ihmekkään, että heräsin uupuneena. :lol2: Näkikö muut erikoisia unia?

Näen aina erikoisia unia tai vähintäänkin häiriintyneitä... Viime yönä unessani olin sukellusveneessä, joka meni pitkin merenpohjaa, välillä vaan piti käydä pinnalla ottamassa energiaa aurinkopaneeleihin. :D Kaloja tai mitään elämää siellä ei näkynyt, pelkkää jäätä ja rakennuksia vain, aika tylsää. :jahas:

Kaurahiutaleet loppu :( Noh sitten syödään riisiä, raejuustoa ja mehukeittoa perkele! Samoin kananmunat ja toi raejuustokin alkaa vetelemään viimeisiään. Täytyy taas käydä kaupassa...

5:30 ylös, banaani naamaan, kohti tatamia ja siellä 1h 15min painia. Olotila on mitä mahtavin. Ruskeaa Jamesia siteeratakseni:

[video=youtube_share;U5TqIdff_DQ]http://youtu.be/U5TqIdff_DQ[/video]

Vituttaa olla saikulla. Ei tässä muuten mitään ja saan mä kotonakin aikani kulumaan, mutta tulee aina jotenkin syyllinen olo vaikka en koskaan ilman syytä poissa töistä olekaan. Sitä vaan miettii että tyypit töissä miettii että jätkä vaan sluibaa. Toisekseen ei tää pitkittynyt norovirus ole mikään maailman hienoin asia. Vaikka ei töissäkään aina ihan helmeä ole, niin aika mielelläni vaihtaisin tän työntekoon.

Huomenta! Mä tunnen kuinka tää lenssu antaa periksi. Karma ihan selkeästi antoi anteeksi mun tuhmuudet, kun ostin eilen koulukiusatut ry:n tukilehden vuodeksi. Juoksemaan. Jee.

Mä voisin melkein tottua tähän saikuiluun.
Nää Hello Kitty yökkärit selkeesti pukee mua.
Mut ei se kovin kivaa ole kun saa vähän väliä käydä halailemassa pyttyä.

Jos minä saan joskus lapsen, sen nimeksi tulee Pär Honen.

Ite mietin pojalle nimeks Ukko Miestä :D

-- Edit --

Ja tytölle tottakai legendaarinen Unelma Sirpa-Leena

Tai jos on halunnut pojan, mutta tuleekin vitullinen, niin sitten Unelma Pirstaleina.

Niin, Sirpa-Leena taitaa mennä vaan maistraatissa helpommin läpi ku Pirstaleena :rolleyes:

Näkikö muut erikoisia unia?
Jep. En tosin tiedä kehtaako niitä kertoa ääneen, koska ne oli jopa mun mittapuun mukaan aikas häiriintyneitä. Jotkut teistä kuitenkin tietää missä mä asun enkä halua, että kohta on yleisövihjeen vuoksi oven takana valkotakkiset hakemassa "hiukan vaan juttelemaan".

Vituttaa olla saikulla. Ei tässä muuten mitään ja saan mä kotonakin aikani kulumaan, mutta tulee aina jotenkin syyllinen olo vaikka en koskaan ilman syytä poissa töistä olekaan. Sitä vaan miettii että tyypit töissä miettii että jätkä vaan sluibaa. Toisekseen ei tää pitkittynyt norovirus ole mikään maailman hienoin asia. Vaikka ei töissäkään aina ihan helmeä ole, niin aika mielelläni vaihtaisin tän työntekoon.

Mulle jopa saikku maistuis ni sais hyvän syyn olla pois. Vaikka mihinpä sitä syitä tarvii halutessaan. Lopputili kiehtoo päivä päivältä enemmän :rolleyes:
Jos minä saan joskus lapsen, sen nimeksi tulee Pär Honen.

Eiku Jooseppi Jaakoppi Taavetti.

Mikään ei ole niin perseestä kun kipeenä oleminen. Ei edes vittumainen työ.

Back
Ylös Bottom