Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kolme yötä enään kisoihin. Kohta pitäis alkaa jo polte olee kova, mut vielä hakee hieman. Huomenna vielä hiomaan kisakuntoa matolle. Tuskin maltan odottaa.
Ois kiinnostanu papat kanssa, mutta kaivattiin joukkueeseen, kun oon sen verran pullukka kaveri :D Mutta joukkueeseen kyllä. Ite lähössä?Seniorit vai joukkue?
Ois kiinnostanu papat kanssa, mutta kaivattiin joukkueeseen, kun oon sen verran pullukka kaveri :D Mutta joukkueeseen kyllä. Ite lähössä?
Se olis sit suihkun kautta koululle esitteleen tikapuita. Tuun niin hoitaan homman kotiin :D
Pitääkö mun vielä levätä, kun korvat on lukossa ja nenä vuotaa vieläkin? :( Miksi mä en parane!?
Paska homma. Muuta, ku tsemppiä noilta osin. Mulle nää on ihan ihka ensimmäiset kisat. Alotin vasta reilu vuosi sitten, eli valkosilla vielä mennään. Pitkä päivä on kuiteski luvassa. Osaanottajia on ihan prkln paljon.Päässy taas treenin makuun miltei 9kk sairastamisen ja treenaamattomuuden jälkeen. Lääkitys nosti vielä "kisapainoa" useemman painoluokan ylöpäin.
Taidan kisata aikasintaan Hangossa kesällä ja taistelukuntoa haetaan sitten syksyn NLO:ta varten ;)
-- Edit --
Pitää kattoo mikä on kunto syksyllä jos sitä kävis SM-kisoissakin häviämässä.
Kuulostaa jännältä! Missä sellasta voi opiskella? :D Mä kouluttaudun tohon verrattuna tosi tylsästi vaan muotoilijaksi. Nyt meidän vaan piti tehdä kasa varioituja skissejä jostain juitsusta ja mä valitsin tikkaat (joka osottautu harvinaisen tylsäksi aiheeksi). Voi tuota luovuuden määrää, joka tohon suunnilleen 1,3 m x 0,9 m pahviarkille onkaan nyt vangittu :POpiskeletko tikapuu-artesaaniksi?
Mulla on toinen viikko sairastelua menossa. Ei tämä influenssa ihan helpolla hellitä.
Paska homma. Muuta, ku tsemppiä noilta osin. Mulle nää on ihan ihka ensimmäiset kisat. Alotin vasta reilu vuosi sitten, eli valkosilla vielä mennään. Pitkä päivä on kuiteski luvassa. Osaanottajia on ihan prkln paljon.
Keksin huonompiakin duuneja kuin tämä:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288539971549.html?pos=ok-nln
Elättekö te ny niinku "viimestäpäivää" Vai TÄ?
Pelottava akka ja purnukkatableetti. hö hö