Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kolme yötä enään kisoihin. Kohta pitäis alkaa jo polte olee kova, mut vielä hakee hieman. Huomenna vielä hiomaan kisakuntoa matolle. Tuskin maltan odottaa.

Kolme yötä enään kisoihin. Kohta pitäis alkaa jo polte olee kova, mut vielä hakee hieman. Huomenna vielä hiomaan kisakuntoa matolle. Tuskin maltan odottaa.

Seniorit vai joukkue?

Ois kiinnostanu papat kanssa, mutta kaivattiin joukkueeseen, kun oon sen verran pullukka kaveri :D Mutta joukkueeseen kyllä. Ite lähössä?

Päässy taas treenin makuun miltei 9kk sairastamisen ja treenaamattomuuden jälkeen. Lääkitys nosti vielä "kisapainoa" useemman painoluokan ylöpäin.

Taidan kisata aikasintaan Hangossa kesällä ja taistelukuntoa haetaan sitten syksyn NLO:ta varten ;)

-- Edit --

Pitää kattoo mikä on kunto syksyllä jos sitä kävis SM-kisoissakin häviämässä.

Kulkipa jumpat huonosti :/ No, josko sit huomenna sujuis paremmin.
Se olis sit suihkun kautta koululle esitteleen tikapuita. Tuun niin hoitaan homman kotiin :D

Pitääkö mun vielä levätä, kun korvat on lukossa ja nenä vuotaa vieläkin? :( Miksi mä en parane!?

Päässy taas treenin makuun miltei 9kk sairastamisen ja treenaamattomuuden jälkeen. Lääkitys nosti vielä "kisapainoa" useemman painoluokan ylöpäin.

Taidan kisata aikasintaan Hangossa kesällä ja taistelukuntoa haetaan sitten syksyn NLO:ta varten ;)

-- Edit --

Pitää kattoo mikä on kunto syksyllä jos sitä kävis SM-kisoissakin häviämässä.
Paska homma. Muuta, ku tsemppiä noilta osin. Mulle nää on ihan ihka ensimmäiset kisat. Alotin vasta reilu vuosi sitten, eli valkosilla vielä mennään. Pitkä päivä on kuiteski luvassa. Osaanottajia on ihan prkln paljon.

Opiskeletko tikapuu-artesaaniksi?
Kuulostaa jännältä! Missä sellasta voi opiskella? :D Mä kouluttaudun tohon verrattuna tosi tylsästi vaan muotoilijaksi. Nyt meidän vaan piti tehdä kasa varioituja skissejä jostain juitsusta ja mä valitsin tikkaat (joka osottautu harvinaisen tylsäksi aiheeksi). Voi tuota luovuuden määrää, joka tohon suunnilleen 1,3 m x 0,9 m pahviarkille onkaan nyt vangittu :P

Kohta kuulemaan tuomio, miltä mun oppari tässä vaiheessa näyttää. Varmaan ihan perseestä.

Mulla on toinen viikko sairastelua menossa. Ei tämä influenssa ihan helpolla hellitä.

No ei näköjään. Alkaa pikkuhiljaa nakertaa tämä makaaminen.

Grändi voiskin joutilaana ruveta passaamaan meikäläistä, kun oon kanssa kipeänä eikä oikeen nappaa kaupassa käynti yms.

Nyt on koko levykokoelma siirretty koneelle! Mitähän sitä sitten keksisi ajankuluksi..

Btw: Nick Cave, hieno mies!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Paska homma. Muuta, ku tsemppiä noilta osin. Mulle nää on ihan ihka ensimmäiset kisat. Alotin vasta reilu vuosi sitten, eli valkosilla vielä mennään. Pitkä päivä on kuiteski luvassa. Osaanottajia on ihan prkln paljon.

No, valkosella minäkin vielä olen. Jos sinisen sais parin vuoden sisällä.

Elättekö te ny niinku "viimestäpäivää" Vai TÄ?

Pelottava akka ja purnukkatableetti. hö hö

Höhöhöö, tämäpä. 2 päivää. Perjantaiksi on reenin päälle varattu vieläpä hieronta ni kyllä elämä maittaa. Jos oikein heittäytyis ja kävis työkaverin kanssa kaljalla sen jälkeen. Höhöhöö.

Back
Ylös Bottom