Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä kai...:D
Ehkä snadisti harhauduin mm. tuupin ihmeelliseen maailmaan :D Skissit on kuitenkin nyt nipussa ja pääsevät huomenna kritisoitaviksi.
Alkaa hiukan luomet painaa, kun on heränny kuitenkin joskus ennen neljää.

Snuff snuff! :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ehkä snadisti harhauduin mm. tuupin ihmeelliseen maailmaan :D Skissit on kuitenkin nyt nipussa ja pääsevät huomenna kritisoitaviksi.
Alkaa hiukan luomet painaa, kun on heränny kuitenkin joskus ennen neljää.
Ja yllättyneitä ovat:

.
:D

Mutta sait kuitenkin hommat tehtyä.:peukku: Sitten nukkumaan.:)

Meikäläinen heräsi kahdeksan aikoihin, että sikäli ei luulisi kauheasti väsyttävän, mutta tämä kuume vaatii kyllä veronsa.

Tietäisikö joku, että mistä seinäjoella voisi löytyä jotain Gazozin, Gaspin yms farkkuja? Vai pitääkö tyytyä netistä tilaamiseen?

Luulen, että joudut varmaan netistä tilata. Ei mulla ainakaan tuu mieleen yhtään liikettä joka täällä noita myisi. Ei sillä, enpä mä niitä ostelekkaan, että voi olla vähän harhaanjohtavaa tietoa.

Tässä sitä taas kökötetään, vaikka unessa pitäisi olla. Huominen on pitkä, klo 10-22 pitäisi olla menossa. Päivä sisältää mm. työhaastattelun ja pakkaamista. Ehkä kunnolliset yöunet lievittäisivät orastavaa jännitystä, sen sijaan kuitenkin haen tukea pakkikselta :rolleyes:

Ei kiinnosta mennä nukkumaan, kun tietää että aamun ensimmäiset 6 tuntia on taas kaikkein vittumaisimmat tässä taudissa.

Ite just ripusti pyykit mitkä oli pari päivää lojunu koneessa. Ei pyygenny, ei jaksanu.

Viimiset puoltoista viikkoa työharjottelua tuntuu matelevan loma alkaa olee jo mielessä. Ei kyllä kannattais odottaa mitään silloin varsinkin aika tuntuu menevän hitaammin.

Mun suuret suunnitelmat herätä kuudelta puuhailemaan kaikenlaista ennen töihin lähtöä kusi aika mukavasti. :D Puolitokkurassa seiskalta väkisin ylös. :lol2: Pienen loman jälkeen taas töihin, varmaan maistuu taas! :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta :) Heräsin kummalliseen uneen ennen kellonsoittoa ja ihan hyvä niin. Oon saanu keräillä itteeni (as in juosta ympäri pikkuruista kämppää yrittäen hoitaa kaikki akuutti) ja kohtapuoliin voikin lähteä hoitaan vähän asioita ja sit salilla piipahtaan ennen kun on iltapäivätunnit.
[video=youtube_share;P3WJX1cIuY4]http://youtu.be/P3WJX1cIuY4[/video]

Tulipa imailtua kohtuu lihaisa aamupala.

Ostin eilen sitä uutta Snellmannin Kunnon Lenkki- makkaraa (vajaa 80% lihaa), otin toisen puolikkaan sieltä ja käärin sen ympärille vielä paketillisen pekonia ja paistoin pannulla :kuola:

Back
Ylös Bottom