Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt on vihdoin sellainen tilanne, että työtilanteeni näyttää hieman valoisammalta. Vatikaanissa aukesi nimittäin paikka, joka vastaa juuri minun kykyjäni ja poliittista pelisilmääni. Sopisikohan pakkislaisille esim. "JudoHemmo paaviksi!" -eturyhmän perustaminen?

Ilmoittaudun heti mukaan kannatusyhdistykseen, sillä parempaa ehdokasta ei ole. Pillustakieltäytyminen on tässä tapauksessa selkeä meriitti, minkä samalla epäilevän sulkevan ehdotetun Fuxin pois kuviosta. Lisäksi maailma tarvitsee kurinpalautusta ja toisen maailmansodan tuntemuksesi antaa hyvät eväät maailman valloitukseen valtasi alle muutamalla uudelle ristiretkellä. Voisit myös ottaa jälleen käyttöön kidutuskammiot ja noitaroviot väärin ajattelevia varten, jotta yhteiskunta saadaan puhdistettua epäilyttävästä aineksesta. Siinä olisi mm. homoilla, kommunisteilla ja punttimimmeillä ihmettelemistä. Mahdollisuudet ovat rajattomat, jos kaltaisesi suurmies saataisiin Pyhän Pietarin seuraajaksi.

Nyt on vihdoin sellainen tilanne, että työtilanteeni näyttää hieman valoisammalta. Vatikaanissa aukesi nimittäin paikka, joka vastaa juuri minun kykyjäni ja poliittista pelisilmääni. Sopisikohan pakkislaisille esim. "JudoHemmo paaviksi!" -eturyhmän perustaminen?

Ehdottomasti mukana lobbaamassa:P

Ai että kun pääsis päikkäreille..eikä yhtään helpota että reenit loppuu tänään kl 23...

Ohuempi takki on muuttunut aivan liian isoksi, mikä vituttaa ihan huolella. En minä nyt jaksaisi kiertää kauppoja uuden takin perässä. Ei ole hyväksi tällainen laihtuminen.

Yh. Oli pakko kohteliaisuudesta maistaa tarjottua laskiaispullaa ja runebergintorttua. Hyi saatana! Pullasta en ole ikinä välittänyt ja toi torttu oli niin helkutin makiaa, että meinasin oksentaa. :urjo:

Nami nami, tää läski veti pullan naamaan ilman mutinoita :kuola:

Hitto tekis mieli laskiaispullaa. Mut no pulla for me prkl. Duuniki on ihan vehkeestä. tulis nyt päätöksiä noista uusista kuvioista. Odottavan aika on pitkä.

Mahdollisuudet ovat rajattomat, jos kaltaisesi suurmies saataisiin Pyhän Pietarin seuraajaksi.

Tuossa virassa minua kiehtoo erityisesti mahdollisuus puhua ex cathedra, jolloin paavi on katolisen kirkon dogmien mukaan erehtymätön. Sinkkuketjun naisten olisi silloin turha lässyttää minulle vastaan.

Mihin voin tehdä lahjoituksen? Näin jaloa pyrkimystä pitää tukea!

ps. Vatikaanin pankki tarvitsee uuden johtajan, voit varmasti järjestää asian kunhan tulet ensin valituksi.

Sitä itteään. Ois pitänyt lukea opetussuunnitelma paremmin kun aikanaan koulutusohjelmaa valitsin. Ajattelin pääseväni eroon matikasta... 2/3 kursseista sisältää laskemista. Epic Success!

Ajattelit pääseväsi eroon matematiikasta, sen sijaan sait tilastomatematiikan ja pääsit eroon kaikesta elämäsi erotiikasta! :D

- - - Updated - - -

ps. Vatikaanin pankki tarvitsee uuden johtajan, voit varmasti järjestää asian kunhan tulet ensin valituksi.

Mä voin tulla koodaan semmosen automatisoidun valuuttajärjestelmän ja me rikastutaan valuuttakaupalla!

Nami nami, tää läski veti pullan naamaan ilman mutinoita :kuola:

Mä oon syöny tänään jo kaks. Sitte illalla vielä meen kostoksi kaikille naisille yksin kolmannelle pullalle. Lällällää.

Tilastomatematiikkaa on onneksi hyvin vähän. Kyllä nuo rahoituksen laskut enemmän hajoittaa.

Odotitko jotain lauluja ja leikkejä, kun valitsit koulutusohjelmaa? Aika moni loppujen lopuksi tuntuu yllättyvän, kuinka paljon rahoitukseenkin liittyy laskemista, vaikka eihän tuo nyt voi mihinkään huuhaatieteeseen tai mustatuntuu-fiilikseen perustua.

Mutta siis, eikös rahoituksen laskut ole aikalailla tilastomatematiikkaa nimenomaan? Tai tilasto- ja todennäköisyyslaskentaanhan ne teoriat perustuvat.

Tänään aamu mennyt diplomityöpaikkahakemuksia lähettäessä ja kohta pitäisi mennä Advanced Project Managementin luennolle. Woo.

Back
Ylös Bottom