Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kotona. :haart: En kakannut housuun.

Tiedättekö sen tunteen, kun etsitte jotain tärkeää esinettä, kuten esimerkiksi avaimia, kuumeisesti, ettekä löydä sitä? Ei ole kädessä, ei ole housuntaskussa, katsotte pakastimet, jääkaapit, sängyn alustan, roskiksen, ulkoroskiksen, auton, vessan, suihkun viemärin, eikä sitä ole missään?

Kaveri oli äsken kylässä ja siltä oli pudonnut työavaimet taskusta mun sohvatyynyjen väliin. Soitteli äsken ihan paniikissa, että onko hänen avaimet mun luona, kun hän ei löydä niitä mistään. Voi sitä pakokauhun määrää äänessä :D

Ei sais nauraa :(

Vähä ois semmonen olo niinku sattuis joka paikkaan... Rankkaa tämä elämä. Onneks kämppis tekee lasagnea ja paistelee laskiaispullia. :kuola:

Milloin muistatte nähneenne edellisen kerran "Hetkinen"-ruudun televisioissa? Menikö digi-tv:n myötä sekin arkisen aivottomuuden katkaiseva ilo?

?
13034775323.jpg

Milloin muistatte nähneenne edellisen kerran "Hetkinen"-ruudun televisioissa? Menikö digi-tv:n myötä sekin arkisen aivottomuuden katkaiseva ilo?

Olisko ollu viime vkl ylen hd ja kakkoskanavalla.

Eipä ole kyllä telkkariakaan katteltua valovuosiin, mutta eipä tosiaan oo tullu törmättyä.

Mä oon koittanu useampaan otteeseen kaivella tuupista ja areenasta ja googlesta ja ja ja sitä ykkösen tietoiskujuttujen(?) alussa (tai lopussa) ollutta pätkää, jossa näkyy vaan käsi, joka napsauttaa sormia ja kääntyy kämmen ylöspäin, jolloin kämmenelle tulee liekki. Muistaako kukaan koko hommaa enää?

- - - Updated - - -

Olisko ollu viime vkl ylen hd ja kakkoskanavalla.
Vika on siis mussa, kosken oo kattellu telkkua :D

Kuinka pitkiä matkoja sä oikee kuljet :o
Kun tietäisitkin. Elän ihan omissa sfääreissä. Onneks on hyvät nää deeänaan kuuluvuusalueet, niin voi mokkulalla surffailla Pakkiksella.

Vähä ois semmonen olo niinku sattuis joka paikkaan... Rankkaa tämä elämä. Onneks kämppis tekee lasagnea ja paistelee laskiaispullia. :kuola:

Mä olin just kanssa tulossa sanomaan,että jokapaikkaa sattuu.
Mä en vaan saa laskiaispullia,vaan relaksantin ja kipulääkkeen=toivottavasti hyvät unet.
Mut on se pelaaminen vaan hianoo!

Kun tietäisitkin. Elän ihan omissa sfääreissä. Onneks on hyvät nää deeänaan kuuluvuusalueet, niin voi mokkulalla surffailla Pakkiksella.

Eli et Statosfääreissä

vaan ihan tavan Laylasfääreissä?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^ Missä tahansa sfäärissä tai ulottuvuudessa olisinkaan niin en kyllä soita skebaa noin. Joo, oon ihan tyhmä. Sorit.

hyvä treeni takana mutta taas tuli intrasta paha olo ja muutenkin oli sokerit alhaalla kun en syönyt kunnolla ennen salia.

Onpa hauska viikonloppu takana, nyt voisikin hyvillä mielin ottaa tulevan viikon vastaan :)

Sain muuten huomata ensimmäistä kertaa miten outo sairaus diabetes on. Ihmettelin, miten yleensä melko hiljainen veljeni puhkesi hirveään selitykseen tuossa automatkalla. Kuuntelin valehtelematta yli viisi minuuttia kun tämä non-stop selitti jotain niin, etten oikeasti saanut sanaa väliin. Sitten tämä hörppäsi jotain sokelilimsaa, ja puolessa minuutissa rauhoittui. Tämän jälkeen hän pahoitteli saamaansa puheripulia. En olekaan tiennyt että sokereiden lasku voi vaikuttaa ihmiseen noin :wtf:

Back
Ylös Bottom