Anteeksi maalaisuuteni, mutta toi facebookki :(
Jos mä rakastaisin jotain tyyppiä niin kyllä mä ainaki soittelisin hänelle.
En mä sitä nyt niin paljon rakasta että sille soittelisin. Hah.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Anteeksi maalaisuuteni, mutta toi facebookki :(
Jos mä rakastaisin jotain tyyppiä niin kyllä mä ainaki soittelisin hänelle.
Kuulostaa hyvältä. Joku Elisan akka soitti mulle pari päivää sitten, räkäpäissäni annoin sen vaihtaa kolme keen neljä keehen. En ole vaan jaksanut hakea sitä postista. Jos se ei toimi, niin olen hyvin vihainen.
Missäpäin asut :D ite opiskelen Jämsän_koskella ja piti kyl olla 4g aluetta tää paikka sen kartan mukaa ja elisan-shopin myyjä mukaan, mutta tää on ihan vitun hidan. En voi kattoa ees 720p videoita youtubesta ilman että ootan että se latautuu..
Espoon vieressä. Tänne on sen mukaan justiinsa rakennettu se verkko. Jos ei toimi, lähetän niille kakkaa kuoressa.
En mä sitä nyt niin paljon rakasta että sille soittelisin. Hah.
Olematta tekemättä mitään ei niin sovi mulle... Byääh!Olemaan tekemättä mitään.
Aijjaa. Hämäsit mua vaan jumaliste ja <3 merkkien käytöllä.
Joko pian pääsisi kotiin? Olemaan tekemättä mitään.
Olematta tekemättä mitään ei niin sovi mulle... Byääh!
Onhan se mahtava tyyppi. Ei tosin poikaystävämateriaalia.
Espoon vieressä. Tänne on sen mukaan justiinsa rakennettu se verkko. Jos ei toimi, lähetän niille kakkaa kuoressa.
Olipa kaunis ruokahetki tänään. Luulin päässeeni rauhalliseen nurkkaukseen itsekseni, kun minut ympäröikin joku naisten ovulaatiorinki keskustelemaan synnytyksestä, sektioista ja muusta vauvapaskasta. Tulipa taas traumatisoiduttua hetkeksi aikaa. Punajuurisalaatti ei ihan uponnut niiden istukkajuttujen lomassa :urjo:
Kriina=Kranttu?
Saat tänään kuitenki vastakkaista sukupolvea "kylään". Mä e.
Kuoressa, hah! Lähetä kenkälaatikollinen, älä kysy miksi.
Mä pystyn vastustamaan sun tautia! Ekkä sä muutenkaa jaksaasi tänne asti vaivautua raihnaasena.
Olipa kaunis ruokahetki tänään.
Olenko jotenkin outo, kun mun ruokahaluun ei vaikuta yhtään tommoset jutut? Ihan sama mistä kusipaskaoksennuksista puhutaan, silti ruoka maistuu ihan hyvin. :D