Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Selkeä ylisuoriutuja.

No tuo ei kyllä tämän kaverin kanssa pidä paikkaansa sitten pätkääkään :D

On sen luokan hedonisti et jos on valittava suoriutumisen ja nautinnon väliltä niin varmasti tulee nautinto ensin. Se vaan enemmän ajautuu tommosiin omituisiin elämäntilanteisiin, hattua sille kyllä pitää nostaa nimittäin se kaikesta huolettomuudesta huolimatta menestyy aika hyvin.

Hyi helvetti että mä vihaan liikuntaa. Järjettömän paska ja nuutunut olo tulee.

Onneksi nyt olen jo kotona sohvalla kalja kädessä rapsuttamassa palleja. Tästä tulee hyvä fiilis :kippis1:

Voi hemmetti, mähän nään! Ei sitä aikaisemmin tajunnut, että on oikeasti vähän myyrä. Terveisin rillirousku.

Mullon leuat kaamean kipeet (dommist,gainnssit?), ku jauhoin eilen ehtoolla kuus palaa jälkiuunileipää. Hankala syödä tänään.

Eiku yhes toises. Ja tiiäkkö mitä? Kaikkien kahviloiden söpöt tytöt on aivan liian nuoria mulle. En edes harkitte sanomasta heille mitää muuta ku hei.

e. Juotu. Olinko nopee?

e. Juotu. Olinko nopee?

Ei oo häpeä olla nopea!

Hyi saatana kun tää yskiminen sattuu keuhkoihin. Lisäksi kysyin työkaverilta facebookissa että tuoko se mulle kissanruokaa. Lupas tuoda. Jumaliste mä rakastan sitä tyyppiä <3

paska ELISAN 4g mokkula saatana hitaampi kahen kämppiksen 3g mokkulat. Ja meikä maksaa enite ;__; täytyy käyä itkee.

Ei oo häpeä olla nopea!

Hyi saatana kun tää yskiminen sattuu keuhkoihin. Lisäksi kysyin työkaverilta facebookissa että tuoko se mulle kissanruokaa. Lupas tuoda. Jumaliste mä rakastan sitä tyyppiä <3

Anteeksi maalaisuuteni, mutta toi facebookki :(
Jos mä rakastaisin jotain tyyppiä niin kyllä mä ainaki soittelisin hänelle.

paska ELISAN 4g mokkula saatana hitaampi kahen kämppiksen 3g mokkulat. Ja meikä maksaa enite ;__; täytyy käyä itkee.

Kuulostaa hyvältä. Joku Elisan akka soitti mulle pari päivää sitten, räkäpäissäni annoin sen vaihtaa kolme keen neljä keehen. En ole vaan jaksanut hakea sitä postista. Jos se ei toimi, niin olen hyvin vihainen.

Back
Ylös Bottom