Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aion syödä pekonia ja rasvaisella juustolla höystettyä munakasta tuota katsoessani

I think we're that kind of lucky bastards we don't have to worry about cutting. The problem is to get the calories IN.

Huomentaaaa! Aina aamu.

Vithu. Nyt ei oo hyvä aamu. :jahas: Nukkumisessa ei ollut ongelmia, päinvastoin, nukutti oikein makiasti, mutta probleemat olivat sinne menemisessä. :zzzz: I will survive!

Pekonit pannulla tirisemässä ja kananmunat toisella. Leivät pomppaa kohta paahtimesta :haart:

Kananmunia, puuroa, kahvia ja ½ litraa vettä, 38. samankaltainen aamupala tänä vuonna.

Kananmunia ja appelsiinimehua sheikkeriin, ei ole oikein nälkä näin aamusta.

Joskus nappulana kun en ymmärtänyt hyvän päälle niin otin viikonlopun rientoihin isältä viskiä, ei mitään halvinta edes, ja lantrasin sen appelsiinimehuun :urjo:

Oisin kyllä ansainnu piskaa ja oikein olan takaa, onneks mun isä ei oo koskaan uskonu fyysiseen kurittamiseen tai huutamiseen. Sit me vaan keskusteltiin seuraavana päivänä pitkään et kuinka tyhmän tempun mä tein ja sovittiin et jatkossa ei ainakaan niihin viskeihin kosketa :D

Hyvvee huomenta! Se ois aamu taas. Eilen oli pirteämpi, mutta tänään tunnen ytimieni sulavan raastavan heräämisen seurauksena. Huoh, pitäisköhän tuota hieman rajottaa tätä pakkiksella olemista. Pakkis antaa paljon, mutta se myös ottaa... jopa enemmän.

[video=youtube_share;luM6oeCM7Yw]http://youtu.be/luM6oeCM7Yw[/video]

Jos uneni oli enne, Expendables 3:ssa vihollisina ovat dinosaurukset tai vastaavat hirviöt ja ihmissudet. Siinä on myös kohtaus, jossa kaksi ryhmän hipsterityylisesti pukeutunutta jäsentä käyvät parturissa. Eikä sovi unohtaa kohtausta, jossa Angelina Jolie on alasti nelinkontin ja joku Expendableista nuolee hänen pakaroitaan.

Tärkein meinasi jo unohtua - Steven Seagal näyttelee elokuvassa, jos uneeni on uskominen.

Jos uneni oli enne, Expendables 3:ssa vihollisina ovat dinosaurukset tai vastaavat hirviöt ja ihmissudet. Siinä on myös kohtaus, jossa kaksi ryhmän hipsterityylisesti pukeutunutta jäsentä käyvät parturissa. Eikä sovi unohtaa kohtausta, jossa Angelina Jolie on alasti nelinkontin ja joku Expendableista nuolee hänen pakaroitaan.

Tärkein meinasi jo unohtua - Steven Seagal näyttelee elokuvassa, jos uneeni on uskominen.

Ainakin sulla on mielikuvitus kunnossa :D

Mä nään vaan unia et mä liityn salaiseen ninja-armeijaan tai et pakenen poliisia kun mut on lavastettu murhaajaks.

Jumalauta ku on taas eläny väärässä päivässä eilisestä lähtien. Onneks hokasin ennen turhan aikasta liikkeellelähtöä, ettei olekaan perjantai.

Huomenta! Nyt tuli vihdoinkin kunnon yöunet klo 22.30 -> klo 9.00. Pitäisköhän tänää vähän lukee huomiseen ylppäriin? Kai sitä vois vähän tota äidinkielen kirjaa selailla. Mutta sitä ennen:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Syökää te muut vaan pekonia. Mulla on pakkasessa tulollaan tällästä :kuola:
J%u0025C3%A4%C3%A4tel%C3%B6kakku2.webp

^ Enpä taida. Vieraita tulossa tänään ja huomenna. Pitää niille kai jotain tarjota.
Toisaalta vois kyllä syödäkkin ja sanoo vieraille,et mä kattelin et te ootte niin lihaia ja onnellisia,että mä päätin pyrkiä samaan ja söin kaikki tarjottavat

Taidan olla tulossa kipeeksi. Joka ikistä niveltä kolottaa, kurkussa on joku piikkisika ja yskin verenmakuista limaa. Taitaa jäädä tältä päivältä jalkatreenit väliin.

Back
Ylös Bottom