Voi vitun talvi. Taas tota valkosta paskaa työntää lisää taivaalta saatana. Vittu että vituttaa Mitä täs täytyis ruveta tekee elämällää että pääsis aina talveks vaikka johonki päiväntasaajan nurkille?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja kurkku yhä kipeämpi. :(
Selkäreeni olis mullakin vuorossa, mitään ei saa ilmaiseksi.Kuka haluaa lahjoittaa minulle energiaa että jaksaisin lähteä salille vetämään selkä/haubitzi reenin
Voi vitun talvi. Taas tota valkosta paskaa työntää lisää taivaalta saatana. Vittu että vituttaa Mitä täs täytyis ruveta tekee elämällää että pääsis aina talveks vaikka johonki päiväntasaajan nurkille?
Kyllä! 2x16h päivää tulossa töissä. Tästä helppo tehdä vielä yksi aamuvuoro, josta taas 2x16h.. Hyvästi sosiaalinen elämä ja kaikki puolituttuhyväksikäyttäjäkusipäät!

Päivystyksessä istuminen on aina yhtä kivaa. Täällä on kyllä yksi komea mies. Haluaisikohan se hoivaa.
Yksityisellä kun käy niin ei tarvitse odotella :D
Yksityisellä kun käy niin ei tarvitse odotella :D
Tomaattikeittoa valkosipulilla, krutongeilla ja mozzarellalla sekä täytelakuja.

Itse kyllä vaihtaisin täytelaut vaikka apteekkarin salmiakkiin.
Ei minulla ole varaa sellaiseen. :D Ja työterveyshuollon päivystykseen olisi pitänyt mennä aamulla.
Ensimmäinen saikkupäivä sitten vuoden 2008 ulkomaanreissun jallajallan jälkeen!
Tomaattikeittoa valkosipulilla, krutongeilla ja mozzarellalla sekä täytelakuja. ^_^ Täähän on ihan mukavaa.