Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi vitun talvi. Taas tota valkosta paskaa työntää lisää taivaalta saatana. Vittu että vituttaa Mitä täs täytyis ruveta tekee elämällää että pääsis aina talveks vaikka johonki päiväntasaajan nurkille?

Mä voin kyllä lahjoittaa energiaa, sitä löytyis. Treenaamaan en pääse, kun eka odottelen treffejä puukon kanssa.

Voi vitun talvi. Taas tota valkosta paskaa työntää lisää taivaalta saatana. Vittu että vituttaa Mitä täs täytyis ruveta tekee elämällää että pääsis aina talveks vaikka johonki päiväntasaajan nurkille?

Talvi on hyvästä. Black metallia ja kylmyyttä ja paljon puhdasta valkeaa lunta on hyvä teema elämälle. Helteet ja lämpimässä pärjäävät loiseläjät helvettiin. Hyi.

Päivystyksessä istuminen on aina yhtä kivaa. Täällä on kyllä yksi komea mies. Haluaisikohan se hoivaa.

Heräsin peräti kasilta kellon soittoon, koska minun piti käyttää aamupäivän tehokkaat tunnit opiskeluun. Sammutin herätyksen ja ajattelin, että "mä ihan vähän aikaa vielä rötvään tässä". Ja seuraavan kerran herään todellisuuteen klo 11.50. Hyvin mä vedän taas :face:

Mä heräsin joskus seiskan aikoihin iTeksiin. Tosin köllöttelin vielä hetken ja nousin vasta kaheksan jälestä.

Kyllä! 2x16h päivää tulossa töissä. Tästä helppo tehdä vielä yksi aamuvuoro, josta taas 2x16h.. Hyvästi sosiaalinen elämä ja kaikki puolituttuhyväksikäyttäjäkusipäät!

Ois prkl! Selvitty puoleen väliin. Ei suttaa pahasti kasetti, mitä nyt nukkuessa on työohjeet hukassa ja muuta siistiä :lol2: Enään parit tuplahukit ja yöt päälle :)

Eikö sitä saa vuodessa tehdä sen 250h/31pv yitöitä ja sitten tulee laki ja muut ihmiset vastaan :( Aika lähellä alkaa nyt tälle vuodelle kymppiä olemaan jo..

Kaveri kuvas ku vedettii reeniksellä...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Yksityisellä kun käy niin ei tarvitse odotella :D

Ei minulla ole varaa sellaiseen. :D Ja työterveyshuollon päivystykseen olisi pitänyt mennä aamulla.

Ensimmäinen saikkupäivä sitten vuoden 2008 ulkomaanreissun jallajallan jälkeen!

Tomaattikeittoa valkosipulilla, krutongeilla ja mozzarellalla sekä täytelakuja. ^_^ Täähän on ihan mukavaa.

:kuola:

Itse kyllä vaihtaisin täytelaut vaikka apteekkarin salmiakkiin.

Näääh. Salmiakki ei oo herkkua. Eikä normaalit lakutkaan. Täytyy olla täyte!

Ei minulla ole varaa sellaiseen. :D Ja työterveyshuollon päivystykseen olisi pitänyt mennä aamulla.

Ensimmäinen saikkupäivä sitten vuoden 2008 ulkomaanreissun jallajallan jälkeen!

Tomaattikeittoa valkosipulilla, krutongeilla ja mozzarellalla sekä täytelakuja. ^_^ Täähän on ihan mukavaa.

Sulla on huono työterveyshuolto :D Onneksi söin kevyenä aamupalana Daimkakun, helpotti vähän oloa.

Back
Ylös Bottom