Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta. Tekis mieli mennä nukkumaan, mutta ei. Pitää lähteä taas labraan ja sen jälkeen Peijakseen bostailee et pääsis johokki tutkimuksiin :(

Yh, kellon soidessa näin unta tai luulin että olis sunnuntai ja ihmettelin miksi olin laittanu kellon soimaan. Ja sithän mä hokasin: Miksi oi miksi?

Mienmilläänjaksais...

[video=youtube_share;uKz_BUL-X_s]http://youtu.be/uKz_BUL-X_s[/video]

Kaksoset, eli yks kumpaakin.
Ja jos lapset haluavat joskus nähdä kuvan isästään, niin Santse näyttää niille ilmakuvaa Pirkanmaasta ja sanoo että "isänne on todennäköisesti jossain tässä kuvassa"

Haista vittu :D

Vaikkei asia itsessään olis ajankohtainen niin dna-luovutuksen voin kuitenkin antaa :)

:D

No hyvä tietää...

E.

Eikö kukaan myönnä? Myhyy, elän ikuisessa epätietoisuuden tilassa...

Mulle tuli ekana mielee et ystävämme hkuja olis maksellu sun vipit :)

Uuh... Kesä... Melekeen alako lämmittää. :)
IMG_1806.webp

Miks kipeenä ei saa nukuttua? :(

4cl jekkua ja "ruotsalainen" sauna, eli n. 60 astetta lämmintä. Nukuin yöni paljon paremmin kuin edellisen ja kuumeilukin tuntuu kadonneen. Vielä kun tästä yskästä ja tukkoisuudesta pääsee eroon.

Ei tarvinnut yrittää ku aamuyöstä tunnin välein heräämistä, mutta sitten unihiekat pöllähti silmille ja ei olisi nyt melkein h-hetkenä päässykkään ylös. :jahas: Hyvää tiistaita! :) Syökää ruuneperintorttuja!

Itselläni ensi kesän projektina on konesaumakaton tekeminen noihin pönttöihin.
Aika pro, aika pro. Mulla on pirtin ja liiterin katosta huopaa jäljellä eli askartelen siitä pönttöihin katot. Taidan jättää maalaamatta nuo. Toisaalta taas, liiteri pitäisi maalata ja samallahan ne pöntötkin sutaisisi samaan väriin...

Joku varmaan taas käski tuijottaa leffaa puolille öin, eikö käskenytkin nii?? Nyt väsyttää? Nii!! Kuka käski kattoa leffaa?? Nii!!

Kooma... nii...

Back
Ylös Bottom