Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaksoset, eli yks kumpaakin.
Ja jos lapset haluavat joskus nähdä kuvan isästään, niin Santse näyttää niille ilmakuvaa Pirkanmaasta ja sanoo että "isänne on todennäköisesti jossain tässä kuvassa"
Vaikkei asia itsessään olis ajankohtainen niin dna-luovutuksen voin kuitenkin antaa![]()
Eikö kukaan myönnä? Myhyy, elän ikuisessa epätietoisuuden tilassa...

Miks kipeenä ei saa nukuttua? :(
Aika pro, aika pro. Mulla on pirtin ja liiterin katosta huopaa jäljellä eli askartelen siitä pönttöihin katot. Taidan jättää maalaamatta nuo. Toisaalta taas, liiteri pitäisi maalata ja samallahan ne pöntötkin sutaisisi samaan väriin...Itselläni ensi kesän projektina on konesaumakaton tekeminen noihin pönttöihin.
Jännä, on se jännä.Mitä? Kiusataanko täällä vertikaalisesti rajoittuneita? Aww:haart:
Oijoi... kestäisköhän mun dieetti yhden... vain yhden... ja laskiaispullan! Ja ja ja ja ja...Hyvää tiistaita!Syökää ruuneperintorttuja!
Ja pari runebergin torttua!? Omnomnomn ku onki hyvää. En ollukaa varmaa sitten kouluaikojen jälkee maistanukaa ;)Oijoi... kestäisköhän mun dieetti yhden... vain yhden... ja laskiaispullan! Ja ja ja ja ja...