Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oiskohan se ruvettava vähän lämmittelee niin saa skittasoolon purkitettua. Hohho!

Oiskohan se ruvettava vähän lämmittelee niin saa skittasoolon purkitettua. Hohho!

Amatöörien hommaa! Ei muuta kuin nuppi 11:sta ja kerralla purkkiin :D

-- Edit --

Vai onko se 11:n ?!? yhteen... yhteentoista... kertokaa humanistit insinöörille miten tää menee!

Amatöörien hommaa! Ei muuta kuin nuppi 11:sta ja kerralla purkkiin :D

-- Edit --

Vai onko se 11:n ?!? yhteen... yhteentoista... kertokaa humanistit insinöörille miten tää menee!

En tiiä, mut nupit on kyl niin pienellä vaan kun mahollista kun tääl mun kerrostalostudiolla oon :jahas: Paskalta kuullostaa, mut paskaahan tässä haetaankin.

Matkija! On kyllä kiva olo heti näin aamusta kun kuumetta on yli 38 eikä uni tule millään.
Ilmoitin töihin, että on kuumetta enkä voi tulla. Tuli sitten vastaus, että olen tainnut unohtaa, että pakkolomani alkoi tällä viikolla, joten ei haittaa.

Kyllähän tuosta ilmoitettiin virallisesti moneen kertaan hyvissä ajoin, mutta eipä tuossa kuumepäissään muistanut.

Olis siis pitänyt mennä aamulla työkkäriin, ei töihin....

Tuo on kyllä ihan totta! Tästä voi sitten siirtyä astetta kovempiin harrastuksiin ja hommata (tehdä) linnunpönttöjä. Pääsee seuraamaan kun tulkku sujahtaa reikään! Siinäkin mieli lepää, kun näkee, että samat kaverit palaa kerta toisensa jälkeen samalle reijälle.
No perkema! Perustetaan Pakkiksen pönttökerho! Mulla on nimittäin työ alla askarrellapaskarrella liiterin ulkovuorauksesta jääneistä laudan pätkistä parikymmentä pönttöä pihapiiriin ja takapihalta alkavaan metikköön. On sitten kissoillakin jotain ihmeteltävää, kun kököttävät sisällä ikkunapenkillä vahtaamassa siivekkäitä.

Eli silloin kun en tee jotain härskiä tai rietasta, niin harrastan viherpiiperrystä... :D

No perkema! Perustetaan Pakkiksen pönttökerho! Mulla on nimittäin työ alla askarrellapaskarrella liiterin ulkovuorauksesta jääneistä laudan pätkistä parikymmentä pönttöä pihapiiriin ja takapihalta alkavaan metikköön. On sitten kissoillakin jotain ihmeteltävää, kun kököttävät sisällä ikkunapenkillä vahtaamassa siivekkäitä.

Eli silloin kun en tee jotain härskiä tai rietasta, niin harrastan viherpiiperrystä... :D

Oon mukana. Mulla on viime kesän pöntöt sävy sävyyn talon kans ja nyt jos joku poikamies miettii miten löytää emäntää kartanolleen, niin ilmaisena vinkkinä voin kertoa, että tällaiset linnunpöntöt on kyllä varma avain romantiikan säännölliseen harrastamiseen. Pienen kuistin kun vielä rakentaa tipusille, niin ilta on varmasti lämpöä täynnä. Itselläni ensi kesän projektina on konesaumakaton tekeminen noihin pönttöihin.

Kerhon tuoreena, mutta arvovaltaisena jäsenenä julkenen sanoa luottamuksella, että viherpiiperrys ei varsinaisesti sulje pois mitään toimintaa. Toki voi olla vaikea höylätä samalla kun "höylää", mutta muuten pönttöelämän touhujen seuraaminen toimii kuin Frank Drebin paistamassa kananmunaa, jos muistatte mitä tarkoitan.

Toimiiko Kingston DDR2 1gb 1066Mhz, jos koneen tiedoissa lukee noin: Memory 256MB DDR2 533/667/800 SDRAM, 4 DIMM slots, Maximum 4GB. Tarkoitus olisi ostaa kolme 1gb:n muistia koneeseen..

Millasta tukiopetusta noi pro banaanit tarvii?

Tunti aloitetaan pohtimalla mikä olisi optimaalisin banaaniväritys. Ei liian kypsänkeltainen, ruskeaa vältämme ankarasti, mutta liian vihreäkään ei saisi olla. Oikean värin löytämisen jälkeen maalataan oma naama ja käsivarret banaaninkeltaisiksi. Sitten opetellaan roikkumaan jalat ilmassa, oikeaoppisesti aavistuksen käyrin vartaloin. Ennen kotiin lähtöä seisotaan rivissä ja lauletaan Despicable Me 2:n trailerilaulu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miun maha oikuttelee :/ Näyttääki siltä ku olisin raskaana ...ja pitkällä!

Taitanee viikon reenit alkaa vasta huomenna ja painun tänään vaan töistä suoraa nukkuu :D

Back
Ylös Bottom