Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon myös kuullut näyttäväni lihavalta omenalta hymyillessäni, että tosi kiva se on :)
Ite sanoit kerran seksin päälle: olo on kuin omenalla, posket punaisena ja siemenet sisällä. Mikäs siinä on hymyillessä. :D

Mun hymyä jää pienet lapset tuijottamaan silmät selällään. Epäilemättä kauhistuneina. Näytän kai vihaiselta lesbolta jopa hymyillessäni. Cynthia Nixon look-a-like...

Judikselle töppöset.

17083_431247956932006_1808178134_n.jpg

Meinaatko tunnilla selvitä? :D

Selvisin, samalla reissulla tuli myös noudettua kolmen chililajikkeen siemeniä. Huomenna pääsee leikkimään hortonomia! :hyvä:

Vittu että mulla menee hermo tän tietotekniikan kanssa. Voi perkele.

Se ei oo mies eikä mikkään joka ei tietokonneista ja tekniikasta tiiä! Nörtit. :haart: :lol2:

Kaikki saatanan nörtit pitäis laulaa suohon ja polttaa sinne, kun on näin perkeleen epäloogisia ja toimimattomia värkkejä kehitellyt.

Kaikki saatanan nörtit pitäis laulaa suohon ja polttaa sinne, kun on näin perkeleen epäloogisia ja toimimattomia värkkejä kehitellyt.
Siinähän on tietotekniikka pähkinänkuoressa :D Osaan mäkin tän kannettavan ATK:ni laittaa päälle ja pois, mutta en paljon muuta. Jos menee rikki niin ostan uuden.

Vittu, vaan on takki tyhjä. Huomenna lisää. Nyt taas tämän iänikuisen kuvasavotan kimppuun. Ja metallia:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Siis tälläinenkin yksinkertainen asia mitä olen tehnyt miljoona kertaa ja juuri eilen viimeeksi toisella koneella ja nyt se ei onnistukaan enää. Sorry, no bonus. Otako mieto vai tuline? -Mieto EIJOOLEEEEOELEIEJEIEOOEÖÖÄLÄLÄÖÖLÖ!!!

Joo-o, meikällä keitti yli ku piti saada tiedostoja jaettua vanhalta koneelta uudelle. Yksinkertaiset ideat, mutta ei toiminu käytännössä. :D Hyviä ohjeita sai kaiffareilta, mut... Pitää ottaa uusintayritys jossain vaiheessa taas. :lol2:

Back
Ylös Bottom