Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ennen sitä on tietysti pitänyt päihittää nämä suoritukset.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013013116620911_ul.shtml

Kyllä!

- - - Updated - - -

Toki riippuu taaperon iästä milloin sen voi työntää sinne leikkipaikkaan...

No joo. Mut siis ihan 6kk - 10v kakaroiden kanssa ollaan ravintoloissa käyty, eikä sinne ole leluja tarvinnut mukaan raahata.

Kyllä lapset muutenkin saa viihtymään, ja oppiipahan samalla sitä ravintolakäyttäytymistä.

Ihan siks et ne on kehittäviä, pehmolelun kehittävyys kun tuppaa aika pian sen vauvaiän jälkeen loppumaan.

Ei sillä, omalle lapselle en ikinä osta nokkahuilua. Sit ku se on tarpeeks iso niin opetan sen soittamaan kitaraa. Mut jos nokkahuilun saa edes lahjaksi niin pistän paskaks alta aikayksikön.

Piano ois paljon parempi.

Piano ois paljon parempi.

Mun pianonsoitto menee musikaalisuudessaan aika lähelle sitä ekaluokkalaisen nokkahuilukonserttoa. Pitäydyn siis kitarassa kun sitä osaan ihan oikeastikin soittaa :D

Siis viulu!

Meillä ostettiin koulun kautta aikoinaan noin nokkahuilut. Kuka hullu opettaa kolmasluokkalaisia soittamaan nokkista? Kaira?

Tänään laiskotellaan, kävellen vois käydä kirpparilla ostamassa pari leffaa ja sen jälkeen vähän venytellä. Muuten päivä menee varmaan tässä sohvalla ellei lähde kahville kaupungille.

Meillä ostettiin koulun kautta aikoinaan noin nokkahuilut. Kuka hullu opettaa kolmasluokkalaisia soittamaan nokkista? Kaira?
Oisko tää sillon kuulunu johonkin yleiseen opetussuunnitelmaan (tai mitä ikinä ovatkaan)? Meillä meinaan oli ihan sama homma. Kylän jokaisella ala-asteella. Sääliks kävi opettajia. Olin sen verran inhimillinen kuitenkin, etten oikeastaan koskaan treenannu (opettajan käskyistä huolimatta) kotona. Tosin vähän samaa harrastin sit myöhemmin pianon kanssa. Siitä äiti ei ollu niin ilonen, kun kuitenkin pianotunneista oli maksettu ja olin niille (kai) alun alkaen ihan itse halunnut. Ilmankos en osaakaan yhtään soittaa ja pianonikin majailee nykyään isän luona.

Paras tapa korvata mies? Ostaa paljon uusia meikkejä! :D Ah tätä materiaalionnellisuutta. Ja uusi Puman jumppakassi!

Ei sillä, omalle lapselle en ikinä osta nokkahuilua. Sit ku se on tarpeeks iso niin opetan sen soittamaan kitaraa. Mut jos nokkahuilun saa edes lahjaksi niin pistän paskaks alta aikayksikön.

Sitten jos joskus joku erehtyy hankkimaan kanssani lapsia, ne eivät ikinä saa kaupassa sitä saatanan keksimää autokärryä, missä on töötti.

Tyttölapsi opettelee tietenkin soittamaan selloa ja hänestä tulee olympiatason telinevoimistelija. Poika saa rummut ja menestyy lätkässä. Mikään muu ei kelpaa.

Meilläkin jouduttiin ala-asteella soittamaan nokkahuilua. Hyi yäk. Olen edelleenkin katkera siitä, että vapaa-ajalla minut laitettiin soittamaan kannelta, ja veli taas soitti kirataa. :( Onneksi ylä-asteella pääsi pärisyttämään rumpuja! Olin paras rumpali IKINÄ.

Ikeaan vaimon kanssa :jahas:

Noh, saan lihapullia palkinnoksi kun suostun siihen tavarahelvettiin hikoilemaan tunniksi.

Mä olen kerran joutunut menemään miehen kanssa Ikeaan. Ei enää ikinä!

Olin eilen autolla liikenteessä ja heitin pari kaveria baarista kotiin. Nyt löysin autosta yhden (!!!) kengän ja jonkun suihkukamppeet. Mitä hittoa? :hyper:

Jos kohta lähtisi veljen synttäreille. Onneksi mä sentään pysyn nuorena vaikka se vanhenee.

En minäkään niin hullu ole.

Kuka hullu tekee näin: 5 ja 6 luokkan musiikkitunnit meni aina kiertävällä vuorolla Uralin Pihlajaa nokkahuilulla yrittäen. Missään vaiheessa ei muistaakseni opetettu miten se olisi pitänyt soittaa. Esitykset oli sitten tätä tasoa: puhallus pilliin, painaa paria reikää ja repeilyt päälle. Jumankauta mitä paskaa, ja vielä 2 vuotta, oli hieman turhauttavaa. Oltaiskohan me välillä rustattu jotain nuottejakin, siitäkään ei tullut hevonvittua:face:

http://www.youtube.com/watch?v=pPlqhO-Di6o

Mie lähen ainakin nyt tappelee! Räyh!

Yritän kasvattaa pahan ketun imagoa... tässä on vielä harjoittelemista, sillä repesin samantien nauramaan kun kirjoitin tuon lauseen :D

Back
Ylös Bottom