Oon myös kuullut näyttäväni lihavalta omenalta hymyillessäni, että tosi kiva se onSullahan on kiva hymy.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon myös kuullut näyttäväni lihavalta omenalta hymyillessäni, että tosi kiva se onSullahan on kiva hymy.![]()

Ite sanoit kerran seksin päälle: olo on kuin omenalla, posket punaisena ja siemenet sisällä. Mikäs siinä on hymyillessä. :DOon myös kuullut näyttäväni lihavalta omenalta hymyillessäni, että tosi kiva se on![]()
Pyhpah tommosia!Ite sanoit kerran seksin päälle: olo on kuin omenalla, posket punaisena ja siemenet sisällä. Mikäs siinä on hymyillessä. :D
Meikällä alkaa kohta pyöriä Safe ja Safe House!
Nähty, nähty ja nähty.Moon.
Oli. Cloud Atlas oli pikkasen härö ja kesti vielä lähemmäs kolme tuntia. Mutta kyllähän sitä katto...Safe house on kyllä aika hyvä leffa. Ajattelin itse katella Cloud Atlaksen tänään.
Ikeaan vaimon kanssa :jahas:
Noh, saan lihapullia palkinnoksi kun suostun siihen tavarahelvettiin hikoilemaan tunniksi.
Meinaatko tunnilla selvitä? :D
Selvisin, samalla reissulla tuli myös noudettua kolmen chililajikkeen siemeniä. Huomenna pääsee leikkimään hortonomia! :hyvä:
Ite sanoit kerran seksin päälle: olo on kuin omenalla, posket punaisena ja siemenet sisällä. Mikäs siinä on hymyillessä. :D
Vittu että mulla menee hermo tän tietotekniikan kanssa. Voi perkele.
Siinähän on tietotekniikka pähkinänkuoressa :D Osaan mäkin tän kannettavan ATK:ni laittaa päälle ja pois, mutta en paljon muuta. Jos menee rikki niin ostan uuden.Kaikki saatanan nörtit pitäis laulaa suohon ja polttaa sinne, kun on näin perkeleen epäloogisia ja toimimattomia värkkejä kehitellyt.
Jonku leffan vois vilkasta Netflixistä. Ehdotuksia?