Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^ Yleensä en syty mättöruuasta, mutta kyllä tuli vähän nälkä :rolleyes:

Nyt petiin ja uutta kirjatulokasta lukemaan - Veronika päättää kuolla. Kokemusta kellään?

Nyt petiin ja uutta kirjatulokasta lukemaan - Veronika päättää kuolla. Kokemusta kellään?

Ihan hyvä, jos tykkää Paolon kirjoista :) Pistäähän ne ajattelemaan..

Ai vitsi oon ollut tänään tehokas duunissa. Oon hoitanut ainakin 101 hommaa ja päivästä puolet menny.

Treeni kulki niin hyvin tänään et tuli jopa ihan miehekäs olo, vaikkakin mikki-hiiri taitaa olla lähempänä totuutta :D

Kaupasta lähti kilo possua mukaan, pitää vetää siihen pintaan tommonen chili-sinappi rubi ja heittää se uuniin useemmaks tunniks. Illalla voi sit maata soffalla, kattoo leffaa ja mussuttaa possua! :kuola:

Kokeilkaa mennä youtubeen, suorat linkit videoihin kyllä toimii mulla, mutta kun yrittää ihan normaalisti www.youtube.com niin tulee "500 Internal Server Error

Sorry, something went wrong.

A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation.

If you see them, show them this information:" ja tuohon helvetin pitkä numero/kirjainyhdistelmä :D

Edit: No nyt ne korkeasti koulutetut apinat jo korjas :D

Muilla pätkiny pakkis aamusella?

Mä en meinannut päästä tänne aamupäivällä kun kokeilin.

Itseä vaivannut kuume sekä flunssa nyt lauantaista asti. Kuume on pyörinyt siitä 38-39,5 asteen paikkeilla muutaman päivän ajan, mutta nyt on enään vain pientä lämpöä. Jospa sitä pääsis ulos viikonloppuna vielä.

Back
Ylös Bottom