Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

BJJ:ta käyn vääntämässä, mutta painia sekin on. Kai?

Painia se rättipainikin on. Sama se ainakin mulle on rymytääntkö sitä tatamilla vai molskilla.

Jotkut tekee sitä myös nahkahousuissa öljyttynä.

Nyt sitten tarkkana siellä liikenteessä, tullu jo ihan helvetisti ennakkoilmotuksia liikenneonnettomuuksista.

Pahoittelen maalaisuuttani, mutta kiinnostaa mikä on liikenneonnettomuuden ennakkoilmoitus? Keskuskatu 3:n kohdalla nelikymppinen nuorimies ajaa liikenteenjakajaan puoli kuudelta tänä iltana...?

Jahas, heti ku marmattaa ni alkaa tapahtumaan. Käyn huomenna näyttäytymässä yhessa duunimestassa. Mut mitä mä laitan päälle ku retut hajoo päälle? Uhraan ainaki viimesen parin noita kertakäyttöpiilolinssejä, nyt satsataan urakalla. JA maksan itteni kipeäksi by Vr.

Ootko ollu mun ikkunan takana hä?

Eli olet siis karvainen turkkilainen mies!

-- Edit --

Onhan toi nyt aika eroottista touhua, suorastaan homoeroottista :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt sitten tarkkana siellä liikenteessä, tullu jo ihan helvetisti ennakkoilmotuksia liikenneonnettomuuksista.

Tämä on aivan tosi. Kerrankin on oikeasti liukasta. Meinasin jo pari kertaa vetää mutkasta ohi ja ei päässy töihinkään, kun ei päässy mäkeä ylös. :lol2: Eka kerta että noin käy...

Sielä on parempi pito!

No höh, jos tämän oisin aiemmin tienny!

Hemmetti, naapureita! Ite Vähästäkyrööstä :)

Ja taas naapureita, vantaalla mäkin nytte.

- - - Updated - - -

Vois kans ottaa sen 500£ tunti niinku ne roinamuijat, joista oli se dokkari joskus. Voisin vaan pullistella ja seistä jonku läskin läskeillä korkkarit jalassa. Pitäs reenaa viel pari vuotta kyl.

Kelasin lähtee Prahaan ku työkaverit oli menos sinne reissuun lomalla. Mä maksaisin matkat luonnollisesti, tai sitten luonnollisesti jälkikäteen. Haahhaaah, kyl nää raha-asiat joskus..

Just ku sulla meni vipit.. ;)

Minulle kävi taas tämä klassinen. Paleli, joten menin untuvatäkin alle hetkeksi lämmittelemään. Kahden tunnin päästä heräsin siitä sitten :face:

Yöunet kiittää :thumbs:

Mitä helvettiä, katselin äsken luontodokumenttia, jossa oli juttua orangeista. Heti tuli mieleen Oranki (käyttäjä), liikaa(ko) aikaa Pakkiksella?

Back
Ylös Bottom