Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä tulin salilta takas duunipaikalle, niin siellä odotti mua uunituore Chicosin Empire State Burger omnomnom... Maailma on paras paikka elää-

Mistä banaanikärpäset tulevat?

Saattavat pesiä sun hiuksissa. Muuttaneet sinne kun kävellyt kaupan hedelmäosaston ohi.

Ai niinkuin mistä ne tulevat vai kirjaimellisesti miten ne syntyvät?

Siis. Mistä ne tulevat, kai? :D Jos on banaaneja, niin eikai ne siellä muhi, ja ilmesty sitten joku päivä pörräilemään? :(

Saattavat pesiä sun hiuksissa. Muuttaneet sinne kun kävellyt kaupan hedelmäosaston ohi.

No hyi.

Hedelmiä syödessä menee myös kärpästoukka poikineen kun ahmii menemään. Siitä sitten pääsevät elimistöön loisimaan.

Kai sitä voisi lähteä tutustumaan Amsterdamin yöelämään kavereiden kanssa. Saas nähdä, miten miehen käy.

Mee Korsakoffiin :D

Mennään katsomaan tuo Paradison meno, kun siellä on joku dance-tapahtuma.

Olen kade!

Mulla on ikava Studio80-klubia. Siella on kaikki maalattu mustaksi ja tekno pauhaa :)

Olen järkyttynyt. Satuin lukemaan noista jostain kotitreeneistä ja sielä oli puhetta jostain hiekkapalloista tms ja linkki kyseiseen tuotteeseen. Yli 130 EUROA sellasesta perkeleen virityksestä? Eimitävitt.... Kyllä fitness ihmistä kusetetaan vielä enämmän kun mopoilijoita ja veneilijöitä.

Olen järkyttynyt. Satuin lukemaan noista jostain kotitreeneistä ja sielä oli puhetta jostain hiekkapalloista tms ja linkki kyseiseen tuotteeseen. Yli 130 EUROA sellasesta perkeleen virityksestä? Eimitävitt.... Kyllä fitness ihmistä kusetetaan vielä enämmän kun mopoilijoita ja veneilijöitä.

Huomasin viimeksi äidillä käydessä, että sillä oli sellaisia.

Meidän äiti tosiaan kuuluu niihin, joilta löytyy myös kaikki ostos-tv:n tuotteet aromipesästä lähtien.

Back
Ylös Bottom