Ephemeral
Banned
Ota olut... ja roiskeläppä!
Ei olis kun yksi olut. Leipäkin vähissä... Oiskohan se hurjasteltava ja astuttava ekaa kertaa tällä viikolla kämpästä ulos ja käytävä ruokaostoksilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ota olut... ja roiskeläppä!
Näin unta, että olin jossain pakkismiitissä. Tää ei ollu ees eka kerta. Kuten edellisessäkin unessa, asiat meni aika ketuiks, joten ehkä tää on mun alitajunnan yritys ilmottaa, että tämä siiderivalas pitää nyt vaan läskiperseensä kotona eikä lähde Pakkiksen höpönassuja kiusaamaan. Aika tylsää.
Ei olis kun yksi olut. Leipäkin vähissä... Oiskohan se hurjasteltava ja astuttava ekaa kertaa tällä viikolla kämpästä ulos ja käytävä ruokaostoksilla.
Ehkä pitäisi olla erikseen läskien sunnuntaitreenaajien pakkismiitti :D
Tilaa pitsa, ja olutta taksilla!
Ei työttömillä ole varaa moiseen.
Näin unta, että olin jossain pakkismiitissä. Tää ei ollu ees eka kerta. Kuten edellisessäkin unessa, asiat meni aika ketuiks, joten ehkä tää on mun alitajunnan yritys ilmottaa, että tämä siiderivalas pitää nyt vaan läskiperseensä kotona eikä lähde Pakkiksen höpönassuja kiusaamaan. Aika tylsää.
Eikun tyttömiittiin tulet, sitä ei lasketa :D
Osallistujat kannatta tarkistaa huolella, pian joku pitkätukkainen miestisseillä varustettu karju soluttautuu seuraan!
Ihan hyvin voi vetää blues sooloa black metal biisin niskaan.
Entäs läskien entisten reenaajien miitti? Örgh
Haha! Tuosta tulikin mieleen tarina nuoruusvuosilta. Hiukan pohjustusta - mulla on huono näkö, varmaan jotain -5, joten oon aika sokea ilman silmälaseja tai piilareita... Ja eksän kaverin kotibileissä tuli sitten mentyä sekasaunaan, kattelin vaan ovelta että tuolla näyttää olevan joku pitkätukkainen tyttö, meenpäs sen viereen.
Arvatenkin saattaa, että eipä kyseessä mikään naispuoleinen ihminen ollut, kun tarkemmin syliin katsoi.
Ehkä pitäisi olla erikseen läskien sunnuntaitreenaajien pakkismiitti :D
Poteitou, potaatou :DEntäs läskien entisten reenaajien miitti? Örgh
No ne tytöt kaikken pelottavimpia onkin! Tosi hienoo seistä jonkun timmin Punttimimmin vieressä, kun ite ei meinaa vaatteisiinsa mahtua :jahas:Eikun tyttömiittiin tulet, sitä ei lasketa :D
Jos joku hullu mies haluaa ainoona tulla mukaan, niin ehkä se sallittakoon. Siitä miitistä saattaa tulla poikapololle elinikäset traumat. Oma mokansa tosin, mitäs lähti kaivamaan verta nenästään.Osallistujat kannatta tarkistaa huolella, pian joku pitkätukkainen miestisseillä varustettu karju soluttautuu seuraan!
No ne tytöt kaikken pelottavimpia onkin! Tosi hienoo seistä jonkun timmin Punttimimmin vieressä, kun ite ei meinaa vaatteisiinsa mahtua :jahas:
Plus jos alkaa painiminen, niin on tosi noloo hävitä tytölle ;)
Mä oon pohjanmaalta kotoisin, painimisen luvatusta valtakunnasta.. mutta voin antaa sun voittaa kerran, jos se on siitä kiinni ;)
Älä tuu, täällä on ihan paskat kelit :D Jäätä ja vettä.Ai jaa mäkin oon. Mistäpäin?
Oon menossa nyt tulevana viikonloppuna taas sinne, nyt ei onneksi enää ole niin sairaan pimeetä mitä joulukuussa.. huh
Ai jaa mäkin oon. Mistäpäin?
Oon menossa nyt tulevana viikonloppuna taas sinne, nyt ei onneksi enää ole niin sairaan pimeetä mitä joulukuussa.. huh