Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ota olut... ja roiskeläppä!

Ei olis kun yksi olut. Leipäkin vähissä... Oiskohan se hurjasteltava ja astuttava ekaa kertaa tällä viikolla kämpästä ulos ja käytävä ruokaostoksilla.

Näin unta, että olin jossain pakkismiitissä. Tää ei ollu ees eka kerta. Kuten edellisessäkin unessa, asiat meni aika ketuiks, joten ehkä tää on mun alitajunnan yritys ilmottaa, että tämä siiderivalas pitää nyt vaan läskiperseensä kotona eikä lähde Pakkiksen höpönassuja kiusaamaan. Aika tylsää.

Ehkä pitäisi olla erikseen läskien sunnuntaitreenaajien pakkismiitti :D

Ei olis kun yksi olut. Leipäkin vähissä... Oiskohan se hurjasteltava ja astuttava ekaa kertaa tällä viikolla kämpästä ulos ja käytävä ruokaostoksilla.

Tilaa pitsa, ja olutta taksilla!

Näin unta, että olin jossain pakkismiitissä. Tää ei ollu ees eka kerta. Kuten edellisessäkin unessa, asiat meni aika ketuiks, joten ehkä tää on mun alitajunnan yritys ilmottaa, että tämä siiderivalas pitää nyt vaan läskiperseensä kotona eikä lähde Pakkiksen höpönassuja kiusaamaan. Aika tylsää.

Eikun tyttömiittiin tulet, sitä ei lasketa :D

Osallistujat kannatta tarkistaa huolella, pian joku pitkätukkainen miestisseillä varustettu karju soluttautuu seuraan!

Osallistujat kannatta tarkistaa huolella, pian joku pitkätukkainen miestisseillä varustettu karju soluttautuu seuraan!

Haha! Tuosta tulikin mieleen tarina nuoruusvuosilta. Hiukan pohjustusta - mulla on huono näkö, varmaan jotain -5, joten oon aika sokea ilman silmälaseja tai piilareita... Ja eksän kaverin kotibileissä tuli sitten mentyä sekasaunaan, kattelin vaan ovelta että tuolla näyttää olevan joku pitkätukkainen tyttö, meenpäs sen viereen.

Arvatenkin saattaa, että eipä kyseessä mikään naispuoleinen ihminen ollut, kun tarkemmin syliin katsoi.

E: Kyseessähän saattoi myös olla Miriam Riveran klooni.

Ihan hyvin voi vetää blues sooloa black metal biisin niskaan.

Voi!

Isäni, joka on Hendrix ja Pink Floyd sukupolvea, opetti mulle teininä kitaransoiton. Sit ku halusin teininä soittaa black metallia niin isi kuunteli hetken et miten riffi menee ja sit opetti mulle sen. Siellä me yhdessä Emperoria ja Satyriconia soiteltiin!

Haha! Tuosta tulikin mieleen tarina nuoruusvuosilta. Hiukan pohjustusta - mulla on huono näkö, varmaan jotain -5, joten oon aika sokea ilman silmälaseja tai piilareita... Ja eksän kaverin kotibileissä tuli sitten mentyä sekasaunaan, kattelin vaan ovelta että tuolla näyttää olevan joku pitkätukkainen tyttö, meenpäs sen viereen.

Arvatenkin saattaa, että eipä kyseessä mikään naispuoleinen ihminen ollut, kun tarkemmin syliin katsoi.

HK Blö jalkojen välissä :D

Ehkä pitäisi olla erikseen läskien sunnuntaitreenaajien pakkismiitti :D
Entäs läskien entisten reenaajien miitti? Örgh
Poteitou, potaatou :D

No ne tytöt kaikken pelottavimpia onkin! Tosi hienoo seistä jonkun timmin Punttimimmin vieressä, kun ite ei meinaa vaatteisiinsa mahtua :jahas:
Plus jos alkaa painiminen, niin on tosi noloo hävitä tytölle ;)

Jos joku hullu mies haluaa ainoona tulla mukaan, niin ehkä se sallittakoon. Siitä miitistä saattaa tulla poikapololle elinikäset traumat. Oma mokansa tosin, mitäs lähti kaivamaan verta nenästään.

No ne tytöt kaikken pelottavimpia onkin! Tosi hienoo seistä jonkun timmin Punttimimmin vieressä, kun ite ei meinaa vaatteisiinsa mahtua :jahas:
Plus jos alkaa painiminen, niin on tosi noloo hävitä tytölle ;)

Mä oon pohjanmaalta kotoisin, painimisen luvatusta valtakunnasta.. mutta voin antaa sun voittaa kerran, jos se on siitä kiinni ;)

Mä oon pohjanmaalta kotoisin, painimisen luvatusta valtakunnasta.. mutta voin antaa sun voittaa kerran, jos se on siitä kiinni ;)

Ai jaa mäkin oon. Mistäpäin?

Oon menossa nyt tulevana viikonloppuna taas sinne, nyt ei onneksi enää ole niin sairaan pimeetä mitä joulukuussa.. huh

Ai jaa mäkin oon. Mistäpäin?

Oon menossa nyt tulevana viikonloppuna taas sinne, nyt ei onneksi enää ole niin sairaan pimeetä mitä joulukuussa.. huh
Älä tuu, täällä on ihan paskat kelit :D Jäätä ja vettä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Mää ny spämmään näitä videoita tänne, mutta koska mun musiikkimaku on täydellinen se annettakoon anteeks.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom