Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mää olen kyllä maailman hyväsydämisin hölmö. Oon vähän allerginen kämppiksen kissalle ja siitä huolimatta on pakko ottaa se sänkyyn purisemaan kun kämppis on matkoilla. Huomenna sitten naama turvoksissa ylös. En osaa olla välinpitämätön söpöille asioille :(

duunista himaan...
Uskoni ihmisiin palautui kotimatkalla täysin.
Olin muutamaa päivää aikasemmin hukannut lohkolämmittimen piuhan ja nyt löysin sen sidottuna viereiseen tolppaan !
Jopa työpaikan vaksi sanoi että tuskin löytyy kuulemma haluttua tavaraa :D

Kuumeessa ja yskittää koko ajan. Just kun treeni kulkee ja töissä on tosi kivaa. :(

Tää Roller Derby-nimen keksiminen on ihan hirveetä, auttakee miestä mäessä. Eli siis tuomarin nimi olis hakusessa. Miun tän hetkinen lemppari on "Sir Galahad the Pure", mut onko toi liian vaikeesti aukeava? Jos ei meinaa aueta, ni kattokaa kurjat Monty Pythonia! Olisin siis lappeen Rannan ensimmäinen ja tällä hetkellä ainoo reffi.

e: ei siis paljoo nappaa joku "Clitler", jonkun verran enemmän sais olla syvyyttä :D

Tää Roller Derby-nimen keksiminen on ihan hirveetä, auttakee miestä mäessä. Eli siis tuomarin nimi olis hakusessa. Miun tän hetkinen lemppari on "Sir Galahad the Pure", mut onko toi liian vaikeesti aukeava? Jos ei meinaa aueta, ni kattokaa kurjat Monty Pythonia! Olisin siis lappeen Rannan ensimmäinen ja tällä hetkellä ainoo reffi.

e: ei siis paljoo nappaa joku "Clitler", jonkun verran enemmän sais olla syvyyttä :D

Mites ois Strangler.

Huomenia. Kyllä oli helepot unet täytyy myöntää. Taas ennen kelloa tuli herättyä ja odoteltua että milloin se soi. On se kumma...

Guten Morgen! :)
Olo on sellanen, että pääsee kouluun ja – tärkeimpänä – jumpalle tänään \o/

Näin unta, että olin jossain pakkismiitissä. Tää ei ollu ees eka kerta. Kuten edellisessäkin unessa, asiat meni aika ketuiks, joten ehkä tää on mun alitajunnan yritys ilmottaa, että tämä siiderivalas pitää nyt vaan läskiperseensä kotona eikä lähde Pakkiksen höpönassuja kiusaamaan. Aika tylsää.

Huomenta!

Heräsin 7:15, kävin tekeen aamulenkin. Ja siis mullahan on tänään vapaapäivä. Kaikesta.

Ei mitään hajua miks en ois voinu nukkua vaikka kasiin tai puol ysiin :jahas:

Nyt tarttis kyl kohta tehä jotain. Rupee selkä osottaa kyllästymisen merkkejä tähän jouten oloon :dance:

Nyt tarttis kyl kohta tehä jotain. Rupee selkä osottaa kyllästymisen merkkejä tähän jouten oloon :dance:

Ota olut... ja roiskeläppä!

Back
Ylös Bottom