Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taidan ruveta rekkakuskiksi. :(
Tiedän jo sulle hyvä opettajan!
Nyt tarvis jonkun nörden henkiseksi tueksi! Ehkä semmonen nörde ois paras, joka ei neuvois mua, mutta ois henkisenä tukena ja hierois vaikka jännittyneitä niskoja.![]()
Lähin googlesta tutkimaan kuvahaulla miltä se hevon vittu näyttää. Ei kannata tehdä sitä virhettä ollenkaan.
Voin tulla rullaan sua kaulimella, ku oot kuitenki sellasta pullataikinaa koko mies.Säyni vois hieroa mua ennemmin. Taino emmä nyt kerkee olla hierottavana mut sit joskus kun mulla on aikaa.
Kiva, en oo päässykkään vähään aikaan lyömään ketään!Minä voin tulla henkiseksi tueksi. Voin olla sillain aina huokaista, tai voivotella kun teet jotain väärin koneella. Hieroa en osaa.
Sillä ilman mustelmia et tuosta selviäisi.e.Siitä tuliki toiseen mieleen, että Santsihan voiski lähtee mun kans viikonpäästä mopomessuilla käymään, ku jos sinne menen nii ajan aivan siitä ohi. Ja ku kuitenki lorvit vaan ens pe?

Onko Sanze sekoillu matsissa...? Tulit ekana mieleen... ;)
Tappara-fani hyökkäsi Ilves-maskotin kimppuun!
Mitämitämitämitä??? :haart:? :wtf:
Mä voin lähtee santsin korvaajaks ;) En oo yhtä kaunis mut ei voi mitää... Jaa pe? Eiku lauantaina... emmätiiä. Vittu. Enkai mä mee ollenkaa. Möh.
Kai Ephee ny saa vähä kullitella? :D
Eiks mp-messuilla oo joku pakkismiittiki joku pvä vai muistanko ihan väärin? Sinne vaa.
Jos se kullittelee itteesä jo niin paljon, eihä sitä tiiä, vai? :D
Niin ne jotai sunnutaita tai perjantaita siel ja mä oon ujo emmä uskalla nolottää hävettää kusettaa kakattaa itkettää äkkiä takas kotii yksin tietokoneelle.
Kiva, en oo päässykkään vähään aikaan lyömään ketään!Sillä ilman mustelmia et tuosta selviäisi.
Taijan korkata oluen ja keskittyä tohon päivityshommaan ny...
Emmä usko, että sua nii nolottää hävettää kusettaa kakattaa ja itkettää, koska olisit ujo. Väitäks säki ny oikeesti olevas ujo? :D
Miks et usko, et sä mua tunne, vielä ;) No emmä oikeesti oo kovin ujo. Vaikka välillä sitä tulee armottomia jäätymisiä seurasta riippumatta ja sit näytän helvetin ujolta. Perus aivojumitusta varmaan vaa.
Enkä muuten muista tähän hätää koska on viimeks itkettäny. Mutta noi muut on kyllä melko hyvässä lähimuistissa yllättävän syvästi piirtyneenä.