Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt tarvis jonkun nörden henkiseksi tueksi! Ehkä semmonen nörde ois paras, joka ei neuvois mua, mutta ois henkisenä tukena ja hierois vaikka jännittyneitä niskoja. :rolleyes:

Säyni vois hieroa mua ennemmin. Taino emmä nyt kerkee olla hierottavana mut sit joskus kun mulla on aikaa.

Nyt tarvis jonkun nörden henkiseksi tueksi! Ehkä semmonen nörde ois paras, joka ei neuvois mua, mutta ois henkisenä tukena ja hierois vaikka jännittyneitä niskoja. :rolleyes:

Minä voin tulla henkiseksi tueksi. Voin olla sillain aina huokaista, tai voivotella kun teet jotain väärin koneella. Hieroa en osaa.

En tiiä voiko täs maailmassa olla jotain ärsyttävämpää kuin se, että yrität tehdä jotain ja joku pätevämpi selän takana voihkii ettei tosta tule hevonvittua :D

Säyni vois hieroa mua ennemmin. Taino emmä nyt kerkee olla hierottavana mut sit joskus kun mulla on aikaa.
Voin tulla rullaan sua kaulimella, ku oot kuitenki sellasta pullataikinaa koko mies.

Minä voin tulla henkiseksi tueksi. Voin olla sillain aina huokaista, tai voivotella kun teet jotain väärin koneella. Hieroa en osaa.
Kiva, en oo päässykkään vähään aikaan lyömään ketään! :hyper: Sillä ilman mustelmia et tuosta selviäisi.

Taijan korkata oluen ja keskittyä tohon päivityshommaan ny...

e.Siitä tuliki toiseen mieleen, että Santsihan voiski lähtee mun kans viikonpäästä mopomessuilla käymään, ku jos sinne menen nii ajan aivan siitä ohi. Ja ku kuitenki lorvit vaan ens pe?

Santsi on kyllä miettiny niitä messuja, enkä oo pariin vuoteen käynytkään, mutta en tiä viä pääsenkö ainakaa perjantaina lähteen. Teuvon huolto joko sillon tai to ja tollai, mutta mä ilmottelen, ku tiän? :)

Onko Sanze sekoillu matsissa...? Tulit ekana mieleen... ;)

Tappara-fani hyökkäsi Ilves-maskotin kimppuun!

Kylläpä mä tuun ihanista asioista mieleen ihmisille :D

Ps. En ollut minä.

Mitämitämitämitä??? :haart:? :wtf:

Mä voin lähtee santsin korvaajaks ;) En oo yhtä kaunis mut ei voi mitää... Jaa pe? Eiku lauantaina... emmätiiä. Vittu. Enkai mä mee ollenkaa. Möh.

Kai Ephee ny saa vähä kullitella? :D

Eiks mp-messuilla oo joku pakkismiittiki joku pvä vai muistanko ihan väärin? Sinne vaa.

Kai Ephee ny saa vähä kullitella? :D

Eiks mp-messuilla oo joku pakkismiittiki joku pvä vai muistanko ihan väärin? Sinne vaa.

Jos se kullittelee itteesä jo niin paljon, eihä sitä tiiä, vai? :D

Niin ne jotai sunnutaita tai perjantaita siel ja mä oon ujo emmä uskalla nolottää hävettää kusettaa kakattaa itkettää äkkiä takas kotii yksin tietokoneelle.

Jos se kullittelee itteesä jo niin paljon, eihä sitä tiiä, vai? :D

Niin ne jotai sunnutaita tai perjantaita siel ja mä oon ujo emmä uskalla nolottää hävettää kusettaa kakattaa itkettää äkkiä takas kotii yksin tietokoneelle.

Jaa että kullittelis itteään? No juu... Eihän sitä tiiä :D

Emmä usko, että sua nii nolottää hävettää kusettaa kakattaa ja itkettää, koska olisit ujo. Väitäks säki ny oikeesti olevas ujo? :D

Kiva, en oo päässykkään vähään aikaan lyömään ketään! :hyper: Sillä ilman mustelmia et tuosta selviäisi.

Taijan korkata oluen ja keskittyä tohon päivityshommaan ny...

Olet sinä kanssa sadisti. Sinun pitäisi varmaan mennä hoitoon tuosta.

Emmä usko, että sua nii nolottää hävettää kusettaa kakattaa ja itkettää, koska olisit ujo. Väitäks säki ny oikeesti olevas ujo? :D

Miks et usko, et sä mua tunne, vielä ;) No emmä oikeesti oo kovin ujo. Vaikka välillä sitä tulee armottomia jäätymisiä seurasta riippumatta ja sit näytän helvetin ujolta. Perus aivojumitusta varmaan vaa.

Enkä muuten muista tähän hätää koska on viimeks itkettäny. Mutta noi muut on kyllä melko hyvässä lähimuistissa yllättävän syvästi piirtyneenä.

Miks et usko, et sä mua tunne, vielä ;) No emmä oikeesti oo kovin ujo. Vaikka välillä sitä tulee armottomia jäätymisiä seurasta riippumatta ja sit näytän helvetin ujolta. Perus aivojumitusta varmaan vaa.

Enkä muuten muista tähän hätää koska on viimeks itkettäny. Mutta noi muut on kyllä melko hyvässä lähimuistissa yllättävän syvästi piirtyneenä.

En nyt vaan usko ja ilmeisesti oikees olinki :D Kaikkii ny välil vähä hävettää, nolottaa, kusettaa ja paskattaa... se itkemine onki iha yliarvostettua :)

Jaa en vielä tunne? Ollaanko me aikeissa sitten tutustua?

Back
Ylös Bottom