Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ne vissiin työstää uutta levyä justiinsa.. Mikä on tietty viel parempi asia kun joku yksittäinen keikka. Jos seuraava levy on edes yhtään edellisen veroinen niin :worship:

Miksi mun on jotenkin vaikea kuvitella Kairaa opettajaksi? Noh, enhän mä kyseistä yksilöä tunnekkaan kyllä..

Nyt otan päivän ensimmäisen oluen. Te e-aktivistit voitte olla ylpeitä minusta kun en alottanutkaan heti aamusta silloin!

Ulkomailla sitä tajuaa kuinka hyvä parturisysteemi Mroomilla on. Ajanvarauksetta meno löytyy toki ulkomailta, mutta heti kun jonoon pamahtaa yksikin nainen, niin odotusajat nousevat ainakin 30min. Perkele.

Miksi mun on jotenkin vaikea kuvitella Kairaa opettajaksi? Noh, enhän mä kyseistä yksilöä tunnekkaan kyllä..

Samoja pulmia..Kuulostaa et oikeesti olis joku undercover-bitch. Mikäköhän sen oikee ammatti on?

Mulla on vähän kans ristiriitasta infoa millanen oppilaiden mielestä oon: 2/3 hyviä: "Sä oot just ihana", "Miks sä oot aina noin positiivinen?" ja sitte se loput 1/3: "Se yrittää ärsyttää meitä ja vittuilee meille koko ajan". Opehuoneessa työkaveri sano et en mä sille vaan oo ikinä positiivinen... Hitto mä oon niiiin ehana, not.

Enemmänkin opettajia... Miten te jaksatte niitä perkeleen kakaroita/teinejä kattoa joka päivä?

Enemmänkin opettajia... Miten te jaksatte niitä perkeleen kakaroita/teinejä kattoa joka päivä?

Onnekseni en oo opettaja vaan avustaja, kyläpoliisin hommaa. Ja siis, ei niitä aina jaksaiskaan varsinkin kun saa tota ihkua palautetta. Työkaveri kuuli toissapäivänä että hän on rekkalesbo ja lehmä... voi näitä rakkaita tähtisilmiä. Saavat natutestotkin pärskähtelemään haha =)! Jos mä oisin duunissa jota rakastaisin, olisin paljon lepposampi ja vielä löysemmässä kunnossa.

Samoja pulmia..Kuulostaa et oikeesti olis joku undercover-bitch. Mikäköhän sen oikee ammatti on?

Mulla on vähän kans ristiriitasta infoa millanen oppilaiden mielestä oon: 2/3 hyviä: "Sä oot just ihana", "Miks sä oot aina noin positiivinen?" ja sitte se loput 1/3: "Se yrittää ärsyttää meitä ja vittuilee meille koko ajan". Opehuoneessa työkaveri sano et en mä sille vaan oo ikinä positiivinen... Hitto mä oon niiiin ehana, not.

Undercover-bitch ja opettaja, ei kai ne nyt niin kauas mee toisistaan :D Mun on kyllä välillä vaikea itekään tajuta tätä opettaja-asiaa, vaikka vuosikaudet on opiskellu alalle ja nyt melkein-valmiina tekee jo töitä omalla alalla. Mulla menee kans suurimman osan kanssa niin, että "oot ihana millon sä tuut meidän kans taas?!" ja sit on se yks pieni osa jotka kyselee et "miks sä oot noin ilkee?" Höhöhöhö. Mun serkkukin on opettaja ja isäkin oli aikanaan. Kai tää on joku sukusairaus.

Ne on toisinaan aika sulosia ja nättejä ja söpöjäkin. Hyvin niitä jaksaa kattella. Ei toki kaikkia, mutta kuitenkin.

Itse olen avustajana alakoulun puolella suurimman osan ajasta. Palaute on yleensä tasoa urpo/mäntti, mutta mun jutut on yleensä sitä tasoa että ansaitsenkin tuon. Tosin samaiset oppilaat silti pitävät minusta. Nautin koulusta työympäristönä suuresti, ehkä sitä vielä joskus pääsee luokanopettajaksi.

Undercover-bitch ja opettaja, ei kai ne nyt niin kauas mee toisistaan :D

No ei kyllä, oikeestaan sitä ajoittain on ihan live-bitch, kun joutuu seiskaluokkalaisille pitämään behavioristista koirakoulua :D
Viides vuosi menossa, nyt jo pikkuhiljaa alkaa olemaan lähdön paikka.

LOL. Tutkiskelin yliopistojen hakukriteereitä ja edellisten vuosien sisään päässeitä. Eihän mulla ole mitään tsäänssejä. Taidan ruveta rekkakuskiksi. :(

Back
Ylös Bottom