Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla toisella koneella on Adblocki ja toisella ei. Aina yllättyy ku näkee taas mainoksia bannerissa. :D Okei, treenipaasto päättyy jo tänään ja vedän tuplareenit ku ei kotona möllötyksestä mitään tule. :jahas:

Pitääkin muistaa päivittää omat ad-blockit. Meinaan tällä nykyisellä versiolla, kun yrittää Ruutu.fi tai Katsomoon, niin ihan turha edes toivoa, että saisi katsottua niitä pätkiä.

...ja voi helvetti se Ruutu.fi:n mainosmäärä. Ensin tulee jotain turhaakin turhempia Activia-mainoksia vartin välein, joka vielä on jotenkin siedettävää. Mutta kuka helvetti on keksinyt sen VR:n mainospalikan, joka tulee sinne videon ylälaitaan, joka pitää klikata pois? Tätä menoa Poliisit-jaksosta tulee interaktiivinen, koska täytyy klikkailla jatkuvasti jotain mainoksia pois videon päältä.

Ai kamala että pelottaa, oon lähdössä hierojalle. Harmi ettei siellä voi olla suojakännissä.

Mä olin jo. sattuu ihan sairaasti.. ;)

15 päivää koulua jäljellä! Ja noista 6 viimeistä ei edes ole mitään päiviä, kun kolmena päivänä on vaan kuunteluita (minä vain englannissa), yhtenä äikän tekstitaito ja yksi vapaa muuten vaan + penkkaripäivä eli oikeita päiviä jäljellä 9. Miten se aika näin nyt meni, kun eilenhä mä vasta lukion aloitin...

Se onkin niin vaikeaa asentaa lisäosa selaimeen :rolleyes: Tietty jos niistä mainoksista nauttii kaikilla sivuilla niin mikäs siinä on möllöttäessä.
Mulla ainakin on elämässä suurempia huolia kuin mainokset netissä... :rolleyes: Ei ole ollut siis tarvetta asentaa moista.

Äsken yritin varata aikaa hierojalle, mutta koko ensi viikko täynnä. No ei sitten mennä kevyellä viikolla hierontaa prkl!

Soitit koko kaupungin hierojat läpi? :rolleyes:

Mulla ainakin on elämässä suurempia huolia kuin mainokset netissä... :rolleyes: Ei ole ollut siis tarvetta asentaa moista.

Kuka mistään huolista puhui? Käyttömukavuuden parantaminen parilla helpolla toimenpiteellä on minusta ihan järkevää. Lisäksi tuo on ihan tietoturvankin kannalta perusteltua, mainoksia kun on käytetty jo vuosia hyökkäyskanavana.

Tää aamu alko ihan hyvin, mut sitten mokasin useampaan otteeseen, et olis tehnyt mieli ettiä lapio ja kaivaa tunneli kiinaan tai jäädä maanalle.

Huominen pitäis vielä jaksaa ennen kolmen päivän viikonloppua, toivoisin kyllä et nyt ois jo huominen. Sit ois 1/5 osa työharjottelusta käyty.

Provinssia odotellessa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuoreessa naistenlehdessä oli lehtijuttu 26v naisesta, joka on pyörätuolissa. Jutussa hän sanoo, että "halvaantuminen on parasta mitä minulle on tapahtunut". Jostain syystä en vain pysty käsittämään näitä ihmisiä, ja siksi ne yleensä tuppaavat vituttamaan aika huolella. Täytyy olla aika heikko elämänlaatu jo halvaantuminen on parasta mitä keksii :jahas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pilkoin chiliä ja tietysti ennen käsien pesua hieroin nenää. Vähän meinaa poltella.

Back
Ylös Bottom