Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saatan olla kyl samaa mieltä Tiffin kans!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei voi mennä nukkumaan kun pitää aamulla heti soittaa ja ettii töitä. Parempi siis vaan valvoo ja olla heti aamusta liikenteessä.

Johan oli unet. Monsters of rock tuli helsinkiin ja paljo pakkislaisia mukana, start ja SIC nyt ainaki näkyi jossain välissä. Crommedkin vaan treenasi ja vieläpä kipeänä ojentajia, joku saakelin hammaslääkäri tarkisti mun hampaat. Mutta KUKAAN ei juonut viinaa. Mua rupesi ärsyttämään, olin jo lähdössä pois koko tapahtumasta ja palasin hoodeille, näin mrcurlyn ja tuumasin että nyt mä soitan pikkupatleetille.. heräsin sit siihen.

Mitä tää uni kertoo, viinaako tekis mieli vai yrittääkö unet kertoa että treenaaminen on lähteny kaikilla lapasesta?

Tästäkin koulupäivästä kehkeytyi sitten vapaapäivä. Ei kiinnosta mennä kahdeksi tunniksi kouluun, kun matkoihin jo menee samanverran aikaa kuin koko koulupäivään.

Huomenta! Tänään on SE päivä. :)

Kahaveeta nassanderiin enstensk

Mulla on näköjään joku banaanikirous päällä. Ainakin kun mie ostan banaaneja, niin mie en kerkiä niitä syyä. Sitten saa heittää ruskeita irstaita banaaneja roskiin.

Heräsin perjantaihin, tulin perjantaina töihin. Huutelin et onneks on perjantai.. Sitten lapselta vietiin karkki ja jengi sano et on torstai:jahas::

Kyllä on ollu outo aamu. Onneks huomenna on jo perjantai, ja viikonloppu häämöttää.

Päivän sana on lähtökierrosrajoitin ja semmosen mä tarvin kaupunki autoiluun! Ensin mä tarvin myös kunnon pirssin :jahas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Korpikuusen kannon alla on pikkuketun kolo.
Siellä on koti ja siellä on peti ja ketulla pehmoinen olo (Aaws :haart:).

Tiu tau tiu tau tili tali tittan sirkat soittaa salolla.
pikkuiset ketut ne piilossa pysyy kirkkaalla päivän valolla. HEI!"

Mitä tää uni kertoo, viinaako tekis mieli vai yrittääkö unet kertoa että treenaaminen on lähteny kaikilla lapasesta?

Väärä tulkinta, sulta se on lähtenyt lapasesta:D Siinä olet oikessa että nyt aika vähän dokata, ei treenata. Ei muuta kuin Alkoon kipin kapin:fuckyeah:

Back
Ylös Bottom