Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En oo saanu aikaseks mitään...no kyllä mä heräsin ja söin ja suihkussa kävin.. muuuuttta ku ois kaikkee hommaa (mitkä voin ihan selkeesti jättää huomiseen, paitsi tiskaamisen...haluuks joku tulla tiskaamaan?) =)

Mitähän ihmettä...? Tuli postilta tekstiviesti, että minulle ois paketti. Mithään en oo tilannu eikä kukaan kaverikaan oo luvannu pakettiloita lähetellä. Nyt ei ymmärrä. Joku pernaruttokirje kaikilta minua inhoavilta ihmisiltä selkeesti.

Mullekin tuli joskus syksyllä postilta virheellinen saapumisilmoitus tekstarina keskellä yötä. Koski jotain vanhaa ja aikoja sitten noudettua tilausta.
Myöhemmin tuli sitten pahoitteluviesti mokasta.

Sen verran nyt tossa selvitin, että ilmeisesti tää on lähetetty Mikkelistä. Onko mulla muka joku kaveri joka asuu Mikkelissä?! En tajua.

Ei nyt kannata alkaa liikaa haaveilla. Itsekkin siinä yön tunteina toivoin jonkun lähettäneen postipakettina uuden elämän tai vähintään uuden auton, mutta paskat.

Höpöhöpö. "Mitä tässä nyt muka vois tapahtua?! Noin pieni pakettikin."

wildecoyote.webp

Meinas tänään tulla hiki kun kolasin lunta faijan katolta. Hyi helvetti...

Estin kuitenkin tämän pitämällä taukoja helvetin usein.

Perkele ku ruokatorvi ja aivo jäätyy ku vetää jäätelöö. Räääää!

Sitä uutta? Miltä maistuu? Perhana, täs on näemmä haettava duuniin paketillinen .. slurps!

Tää on joo tää Suklainen metsämarja setti. Ihan hyvää, mutta ei tällä ole kyllä mitään jakoa Ainon perus maitosuklaalle. Ei millään makealla herkulla ole. Eikä luultavasti koskaan tule olemaankaan :kuola:

Ai kamala että pelottaa, oon lähdössä hierojalle. Harmi ettei siellä voi olla suojakännissä.

Back
Ylös Bottom