Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä voin tulla levittelemään persettä, nii ei tartte lepäillä liikaa ;)

Nice. Mihinhän tämän reeneiltä liikenevän "ylimääräisen" ajan käyttäiskään. :lol2: Sopivasti pakkanenki kiristyny, joten voi jäädä huoletta kotia. :D

Muutama päivä vielä ja sitten BILEET! :hyper:

Itselläni jalkapäivä oli eilen, joten I feel you bro. Kaikenlainen laskeutuminen tuoleille ja sohvalle tuottaa järjetöntä tuskaa, portaiden alasmenosta en edes aloita :D

Eikö jalkapäivä ole joka päivä? Viimeksi pidin jaloille lepopäivän 6.1. ;) Tänään oli kyykky ohjelmassa ja ajattelin mahdollisesti vetää huomennakin, koska ei ole joukkuetreenejä.

Melekonen koomapotilas varmaan ku pääsee kämpille. :hyper:

Eikö jalkapäivä ole joka päivä? Viimeksi pidin jaloille lepopäivän 6.1. ;) Tänään oli kyykky ohjelmassa ja ajattelin mahdollisesti vetää huomennakin, koska ei ole joukkuetreenejä.

No herranjestas, rajansa itsensä kiduttamisellakin :D

Huomenna vuorossa olisikin judoa, voipi tosin olla että kroppa on kokonaisvaltaisesti paskana sen jälkeen... :rolleyes:

Jos tuossa ois epämääräsiä lihaspatteja ympäriinsä, niin sehäm ois ku ilimetty Kaira.

Ootpas söppänä. Ja puolisokea selkeästi :D Joku nainen jäi jutulle reenin jälkeen ja alkoi kysellä mun reenaamisista, heitti jo vitsillä että mun pitäis ruveta sen personal raineriks :D

Joku nainen jäi jutulle reenin jälkeen ja alkoi kysellä mun reenaamisista, heitti jo vitsillä että mun pitäis ruveta sen personal raineriks :D

Opettele tämä ensi kertaa varten kun näette

Voi kyllä olla että menis läppä vähän ohi...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Haha, gee thanks! Mä yritän hei soluttautua ihmisten joukkoon..

Ei hitto kuumeinen olo, goisiin siis.

Kotona. Voe tokkiinsa, kun oli tylsä lento. Pilkin juomienkin ohi ja kevyesti oli kurkku kuivana loppu matkan. *köhköh*

Back
Ylös Bottom